sleepyceci
暱稱: Sleepy Ceci
性別: 女
國家: 香港
地區: 北區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
還未遇見的, 不等如沒...
不要哭於你面前?!
...心的感覺...
...生日後記...
。。。船河第三擊。。...
文章分類
全部 (470)
The Day After。。。 (7)
...吃喝.玩樂... (16)
我的.你的.我們的 (9)
私の生活鎖碎事 (5)
私の家 (6)
私の情感世界 (91)
幸福の旅.台灣. (10)
神經廚子.入廚樂 (12)
電影.電視 (25)
未分類 (289)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 7 月 8 日  星期六   晴天


...排球女將... 傷心

今日要返早∼所以要早起,可能真係太早啦,攪得我都有D唔想起身∼!返到去,見到仲有少少時間,所以就打返3號個日既日記∼好似有d無聊添∼哈哈∼!!!

今日又有我鍾意既《新排球女將》(原名:Attack No.1)呢套日劇∼可能係因為自己都鍾意排球啦∼!所以呢,我今日就睇晒成套劇,仲喊到對眼都腫埋添,真係笑死人啦∼!!
我睇睇下,發覺有d情節都發生過係我身上,甚至乎係有少少似我地以前既個隊波添呀∼!!
可能係因為咁啦∼所以我先會喊成咁都未定∼!
哈哈∼!!!

諗下,諗下,其實我以前初中啱啱入隊,第一次打學界比賽個陣都好緊張架∼但係又好開心!
緊張,係因為始終都係第一次比賽呀嘛∼!!
開心,就係因為第一次比賽就可以以正選既身份上場,個次真係令我有d意外架∼!
但係好唔好彩,我係一次賽前練習個陣扭親隻腳∼雖然,我就未至於好似劇中女主角鮎原稍咁慘要做手術,不過我都唔好佢好多∼!
個次練習,我唔小心係剎波落地個陣扭親既,我開頭就好似鮎原一樣,覺得「應該無事」,所以就無理佢,個晚仲自己慢慢咁行返屋企添∼其實個晚以經因賽打對賽輸左,我地全體都要罰跑,我地足足跑左22個400米呀∼!個陣我仲好記得我地叫個女教練做「女魔頭」添呀∼!哈哈!

就係個晚,返到屋企之後,俾爸爸知道左我打波整親,所以媽咪又開始鬧我,因為佢一開始就已經唔鍾意我打排球!
其實唔好講排球呀,就算羽毛球,佢都唔鍾意,因為佢覺得女仔應該靜先好∼!
好啦,幾經辛苦先受完靶,個頭又俾人帶左我去睇跌打∼!去到個到先得人驚呀∼!
個個人講既野真係嚇左我一跳,我直情喊左出來囉∼!
佢話:「我勸你都係唔好打波住啦,再咁打落去,你以後都唔駛行架啦!」當攪掂晒d野之後,我地就返左屋企,件究當然會俾媽咪知啦,佢知道左之後,堅持一定要我退隊,我當時真係好唔開心∼

我就喊住咁跪起度求佢話:「唔好呀,媽咪,你俾我打啦,俾我打埋佢啦,我練左好耐先至有今日咋,我由零開始練到好似而家咁,唔係玩玩下架,你俾我繼續打埋個比賽啦∼!我好辛苦先做到正選架,如果你而家要我放棄,我一定唔甘心架∼我求下你啦!」

佢開頭都好唔願意,因為佢死都話驚我行唔到,但係我唔怕,我好堅持,加上爸爸同細佬都支持,所以佢唯有答應俾我繼續比賽,但係,就要我減少練習既次數!
如果係咁,我出場既機會都會相應低左,所以就算我幾唔願,我都答應左先∼但好明顯,事後我就會以好多唔同既藉口來練,一時話做report,一時又話要開會咁∼!好彩,到左最後,我都無事,可以繼續打∼!

不過,意外既野又點止一次咁少呀∼!?!
當時,我地隊入面有幾個人(包括我)都係打快攻手既∼其中一個就係隊長,顧名思義佢一定有得落場,而我地幾個就要爭一個位∼!我好開心教練選左我,但同時亦有人唔鍾意,因為我有得打,即係佢無得打,反之亦然∼!

個次練波,某人拎左我既護膝,又唔俾其他人同我練波,得返個新仔,ok,咪照練囉∼點知就俾個新仔玩死,打d波一時東,一時西,係就係接到,但係都唔好咁玩呀!∼
好囉∼總於出事啦,我就因為咁樣,所以就跌親,個膝頭哥損晒,好笑既係,我以為皮外傷,所以無理,點知最後d血流到落對襪到,仲要人地話俾我知先知!∼講真,個下真係唔係幾痛嘛∼!
之後仲攪到教練要親自同我去醫療室整理傷口添∼!
攪到個次比賽我只可以以後備上陣,仲好衰唔衰比我聽到隔離隊d人笑我,話:「你睇下隔離隊,個10號跛架,仲包住紗布添架,點同我地打呀?唔通跛既都打到既咩?」
個陣我真係好唔開心∼不過唔知好彩定唔好彩,因為其中一個快攻手打得唔係咁好,所以教練問我落唔落到場,我答佢得!
之後我就做熱身,跟住仲換埋新既紗布同油蹦帶,諗住方便活動嘛∼!
哈哈∼呢次咁樣帶傷落場打,我都未試過,但係為左證明俾人睇,我係得既,唔係跛既,就算幾痛我都要打!
我落場時間雖然唔長,有傷在身,但我既剎波亦幫到球隊攞分!
啱啱話我唔得,話我係跛既都轉軚,話我勁,仲攪笑到話我係扮跛喎∼真係無聊∼!

哈哈∼不過,個陣打波真係好開心架∼
而家諗返起真係超超超超正呀∼!!!
我諗,有機會我都想打返∼!

刊登時間:2007-08-24 12:04 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]