| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 6 月 27 日 星期二  |
...印花?...  |
呢排好忙,忙緊一件非常非常之「重要」既事∼
就係密密去惠康買野,儲印花∼!
儲印花係為左一d好緊要好緊要既野∼!
為咩?咪係為左我既至愛囉∼
我既至愛係咩呢?唔好估錯,佢唔係個隻肥嘟嘟既Pooh,而係好鍾意跳跳紮紮既Tigger∼
我今次唔只係要換佢,仲想換埋個個限量版既「百畝林」添∼不過,個「百畝林」既印花真係有d難度!呀唔係∼係好有難度自至啱∼點解?鬼咩,個個「百畝林」足足要成120個印花呀∼點先儲到呀∼$50先得一個印花,計下,計下都幾貴喎∼都要成5千幾蚊先換到,真係要將我份糧「奉獻」俾佢至得咩∼!
呢下都幾容∼!要諗諗佢先得,但係又咁播,「百畝林」係限量版,會唔會俾人換晒呢∼!?
唉∼算啦,擔心唔來,儲左先算啦∼哈哈
都要俾個「家」佢先得架嘛∼
所以呢,而家唯有自己日日都去個度買野,另外又要叫d fd留印花咁囉∼
哈哈∼真係好想換到呀∼
來緊仲有一樣野好期待既∼就係1/7既賽事∼
又有英格蘭呀∼!
今日晏晝當值個陣好好笑呀∼有個學生大喊話:老師我鍾意你呀∼!另外一個女仔仲居然話我靚∼都唔知好惱定好笑啦∼!
不過,都好彩佢地叫得聽,肯靜返∼如果唔係,就真係實行俾人鬧都有之∼!
|
| 刊登時間:2007-08-23 11:58 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 408 | 409 | 410 | 411 | 412 | 413 | 414 | 415 | 416 | 417 | ... | 470 | »
|