| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 7 月 1 日 星期六  |
...雖敗猶榮...  |
啱啱睇完英格蘭對葡萄牙既比賽,覺得有d失望∼
睇到碧咸整親,要換人;朗尼又俾人紅牌出場∼其實咁既牌面都知都結果唔會好得去邊∼
但係我見到佢地依然踢得咁落力,攪到我都唔好意思咁早洩氣∼
睇完,見到佢地都撐都∼就算踢埋加時,都一樣掂
個下真係又興奮又緊張呀∼!
到左要射12碼,個下先攞命呀,真係驚驚地架
碧咸雖則話佢無射12碼運,但有佢,我覺得仕氣會好d∼
朗尼又射唔到,有紅牌∼
唉∼!
真係唔擔心都唔得啦∼
到左射個下,真係球球都咁驚∼
每射一球,就驚一球∼!
到左最後一球,見到射唔入,個下真係好唔開心,有d想喊∼
雖然話係好唔開心,輸左波,但係睇另一面既話,其實佢地都已經盡左佢地最大既努力架啦∼因為俾人認為係主力球員既幾位球員都落唔到場,傷既傷,出場既出場∼但係都頂到90分鐘,仲要頂埋加時∼都算係咁架啦∼!
|
| 刊登時間:2007-08-23 11:59 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 407 | 408 | 409 | 410 | 411 | 412 | 413 | 414 | 415 | 416 | ... | 470 | »
|