| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 6 月 21 日 星期三  |
...又驚又喜...  |
今日真係好眼訓∼又好累,所以...無打到日記∼!
而家見得閒少少,等我補打返先∼!
今日上來check留言(但係未覆過∼得個睇字)發覺原來都有人朋睇開我日記∼
我無打一日佢地都好似有少少擔心,唔知我好似會發生咩事咁∼
真係令我又驚又喜啊∼!
我的確係尋晚無打日記,係因為我又病左∼
哈哈∼
打左出來又要人擔心∼真係唔係咁好∼
加上成日都病,咁睇落去都好似唔係好健康咁∼!
不過,無計啦∼
已經好小心架啦∼都仲係會病∼
我都無計∼
尋日返8半返早左,所以相對地亦放早左∼放4半
雖然要做既野唔算好多,但都幾係野∼
做完左之後,盲好好多,free d∼
尋晚就無煮到飯,原因唔係因為我懶,係個廚房燈壞左
咁我又唔識換,咁我咪唔煮飯就算囉∼
當係休息一、兩日
哈哈∼!
總於,我尋就去左食元綠∼呵呵∼日本野好味道∼!
不過,食完又覺得自己好似好曳咁∼
明明唔舒服,又去左食生冷野∼
不過唔食都食左啦∼唔打緊,唔打緊∼
哈哈∼
唉∼講返英格蘭先∼
佢...佢地最後都真係打破唔到38年來既宿命∼
講真,真係有d唔開心∼
明明領先緊,點知...到左90分鐘先和∼
唉∼又會咁都有既∼!
不過,我相信總會有勝利既一日既∼哈哈∼
另一件事,令我覺得唔開心既係:奧雲又傷左啦∼
我由佢一出道就開始鍾意佢,就連自己件排球波衫都係10號
我睇波,唔係睇仔∼
係睇隊波,同自己鍾意既球星∼唔係話睇靚仔囉∼!
難道靚仔一定踢波叻?
而家我最想都係奧雲可以快d好返∼!
因為英格蘭今次踢世界盃得4個前鋒∼
奧雲、朗尼、高治、禾碓特
而家奧雲傷左,會少左一個;
朗尼又啱啱先好返;
高治已經有一面黃牌係身,而且自己又唔係咁睇好佢,場場都會將機會既入球變成無機會既飛機波之類咁;
禾確特又經驗不足,又沒有英超上陣的經驗∼!
唉∼!
真係有小小擔心英格蘭∼!
|
| 刊登時間:2007-08-23 11:54 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 411 | 412 | 413 | 414 | 415 | 416 | 417 | 418 | 419 | 420 | ... | 470 | »
|