sleepyceci
暱稱: Sleepy Ceci
性別: 女
國家: 香港
地區: 北區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
還未遇見的, 不等如沒...
不要哭於你面前?!
...心的感覺...
...生日後記...
。。。船河第三擊。。...
文章分類
全部 (470)
The Day After。。。 (7)
...吃喝.玩樂... (16)
我的.你的.我們的 (9)
私の生活鎖碎事 (5)
私の家 (6)
私の情感世界 (91)
幸福の旅.台灣. (10)
神經廚子.入廚樂 (12)
電影.電視 (25)
未分類 (289)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 6 月 21 日  星期三   晴天


...又驚又喜... 滿足

今日真係好眼訓∼又好累,所以...無打到日記∼!

而家見得閒少少,等我補打返先∼!

今日上來check留言(但係未覆過∼得個睇字)發覺原來都有人朋睇開我日記∼
我無打一日佢地都好似有少少擔心,唔知我好似會發生咩事咁∼
真係令我又驚又喜啊∼!

我的確係尋晚無打日記,係因為我又病左∼
哈哈∼
打左出來又要人擔心∼真係唔係咁好∼
加上成日都病,咁睇落去都好似唔係好健康咁∼!
不過,無計啦∼
已經好小心架啦∼都仲係會病∼
我都無計∼

尋日返8半返早左,所以相對地亦放早左∼放4半
雖然要做既野唔算好多,但都幾係野∼
做完左之後,盲好好多,free d∼

尋晚就無煮到飯,原因唔係因為我懶,係個廚房燈壞左
咁我又唔識換,咁我咪唔煮飯就算囉∼
當係休息一、兩日
哈哈∼!
總於,我尋就去左食元綠∼呵呵∼日本野好味道∼!

不過,食完又覺得自己好似好曳咁∼
明明唔舒服,又去左食生冷野∼
不過唔食都食左啦∼唔打緊,唔打緊∼
哈哈∼

唉∼講返英格蘭先∼
佢...佢地最後都真係打破唔到38年來既宿命∼
講真,真係有d唔開心∼
明明領先緊,點知...到左90分鐘先和∼
唉∼又會咁都有既∼!
不過,我相信總會有勝利既一日既∼哈哈∼
另一件事,令我覺得唔開心既係:奧雲又傷左啦∼
我由佢一出道就開始鍾意佢,就連自己件排球波衫都係10號
我睇波,唔係睇仔∼
係睇隊波,同自己鍾意既球星∼唔係話睇靚仔囉∼!
難道靚仔一定踢波叻?
而家我最想都係奧雲可以快d好返∼!
因為英格蘭今次踢世界盃得4個前鋒∼
奧雲、朗尼、高治、禾碓特
而家奧雲傷左,會少左一個;
朗尼又啱啱先好返;
高治已經有一面黃牌係身,而且自己又唔係咁睇好佢,場場都會將機會既入球變成無機會既飛機波之類咁;
禾確特又經驗不足,又沒有英超上陣的經驗∼!
唉∼!
真係有小小擔心英格蘭∼!

刊登時間:2007-08-23 11:54 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]