| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 6 月 14 日 星期三  |
...free...  |
尋晚聽個朋友講個衰老細打左電話俾佢男朋友(因為佢男朋友同我地前老細係同學兼朋友)!佢打電話俾佢,原來話:你知唔知佢地去左勞工處同積金局呀?其實個度好少錢姐∼唔駛咁既∼!你勸下佢地啦∼
我咁啱又同佢女朋友傾緊,另一方面佢男朋友又同個賤人傾緊∼老細同佢男朋友傾完之後,佢就叫我等陣,跟住佢就同佢男友傾,佢地傾到好火滾咁樣∼無他既,個老細咁∼!
佢地傾完,佢總於都記得我既存在啦∼佢就講返我知∼!
好明顯啦∼我地幾個都係唔會就咁算!
講真,你係我你都唔會啦∼人地叫你做咩就做咩啦咩!
如果佢係想快d攪掂件事既話,佢上次就來左啦,仲要玩野咩!∼
呢d咪正宗既──→「賤格」囉∼!!!
好啦∼唔好講佢啦∼講返今日先∼
今日有好多好多野做,一返到去就要行上行落,又要代課∼又要做paper work∼多到飛起∼!
好彩,今日全部人都去開會,得我一個,個個鐘就真係free囉∼
幾好∼唔錯∼!哈哈∼
好想∼好想∼好想快d到星期5呀∼等左好耐啦
一來想睇個賤人點∼
二來又想... ...
哈哈∼唔講得既∼嘻嘻
到時先再講啦∼呵呵
|
| 刊登時間:2007-08-23 11:50 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 414 | 415 | 416 | 417 | 418 | 419 | 420 | 421 | 422 | 423 | ... | 470 | »
|