sleepyceci
暱稱: Sleepy Ceci
性別: 女
國家: 香港
地區: 北區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
還未遇見的, 不等如沒...
不要哭於你面前?!
...心的感覺...
...生日後記...
。。。船河第三擊。。...
文章分類
全部 (470)
The Day After。。。 (7)
...吃喝.玩樂... (16)
我的.你的.我們的 (9)
私の生活鎖碎事 (5)
私の家 (6)
私の情感世界 (91)
幸福の旅.台灣. (10)
神經廚子.入廚樂 (12)
電影.電視 (25)
未分類 (289)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 5 月 20 日  星期六   晴天


...Lonely... 無奈

今日係我第一日返星期六∼佢地個個都話星期六應該無咩做,但係今日就啱啱相反∼好多野做∼仲要係幾樣幾樣咁∼慌死我會悶,定慌死我無野做呢∼!?

其他既同事走左去3樓,做咩?打機囉∼佢地有叫我架∼但係好唔好彩,次次當我想出去既時候,都會俾人叫住我,叫我幫佢整d野先喎∼!唉∼改野咋∼自己唔識改咩!∼好衰架∼無得玩啦!@-@"

今日睇完無線播既──→「MVP情人」
其實我一早就睇晒架啦呢套台劇,好touching!
點解我會睇?都係咁啱睇到其中一集,見好似都ok咁,咁咪睇囉∼雖然,套劇d演員唔係個個都好紅,但係個劇本都唔錯呀∼我個次睇完個集之後,就即刻搵左呢套劇,晚晚都睇兩至三集先肯訓,不過第二日起身隻眼就腫到好似隻雞蛋咁,點解?因為太感人,我忍唔到,喊到咁,再加上又夜訓喎,所以咪咁囉∼仲好記得個時d同事都成日笑我架∼鬼咩∼隻眼腫成咁∼哈哈

今日再睇返個結局,都依然忍唔住喊左出來∼唉!我真係渣!
睇完之後,我有個問題好想問既:係咪真係有人會願意等一個自己鍾意既人等咁耐,同為佢做好多野,咩都為左佢呢?
我都試過,但係我既結局並唔係同劇裡面一樣∼唉!


∼.∼.∼.∼.∼.∼.∼.∼.∼.∼.∼.∼.∼.∼.∼.∼.∼.∼.∼.∼.∼.∼.∼

其實,前兩日返工既時候,我又好似見到佢啦∼點解會咁?
既然你已經結左婚,咁我好應該將你忘記先至係架,但係,但係點解偏偏又要俾我見到你呢?你可唔可以係我既世界裡面消失呀?可以當係放過我嘛?咁落去真係會死架∼我知,我好明白已經過左好耐,但係我可以好坦白咁講你知,究竟點解會咁∼
我忘記唔到你,係因為你係我既初戀,係呀,我都知好白痴∼更因為我地已經拍左成4、5年拖∼我真係仲未能夠忘記你,我已經好努力∼但係點解每次我差唔多忘記你既時候,你都會出現呢?
我真係唔明∼你傷完我一次又一次,仲一次離譜過一次,理應我係好憎你好恨你先至係架∼點解會咁架∼!
係你令到我好憎自己,點解我仲要咁∼我真係白痴到無人有∼!

諗起個次你拖住個女仔同我講既野∼我真係好想死∼上次死唔去,真係執返身彩!∼我其實一路都知道你出面有第二個,係我一路唔認,諗住你會返來,但係點解?點解就偏偏俾我親眼見到喎?
我到而家都仲未忘記到你個日同我講既野囉∼

你攬住佢同我講:「咩姐∼玩下之嘛∼人地都有男朋友啦!唔鍾意咪返去囉,我玩厭左就會返來架啦!你理得我咁多姐∼!」
我喊住咁話:「咁我地返去啦,好唔好呀?」
你知唔知你點答我呀?
你話:「玩野呀?叫你走就走啦∼!你又唔夠人靚,又夠人溫柔體貼,你仲想我點呀?走啦你!」

係呀∼我認我係唔靚,唔溫柔,唔體貼,更自問唔係100分既女朋友∼但係我到今時今日都仲未知我究竟錯起邊囉∼係,我唔係滿分,但係我自問我都做足左我要做,同我應該做既野啦∼放學要幫你做功課,洗衫,煮飯,執屋同睇住你細佬∼應做既,我都已經做晒啦∼你重想我點?我錯係邊呀?不如你直接話俾我知啦∼

究竟我係你心中係值幾多分?
究竟我應該做d咩先可以忘記你呀?

係你,係你令到我唔再愛人,唔敢愛人,你甚至令我覺得我連愛人既資格都無∼!

刊登時間:2007-08-23 11:26 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]