| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 5 月 20 日 星期六  |
...Lonely...  |
今日係我第一日返星期六∼佢地個個都話星期六應該無咩做,但係今日就啱啱相反∼好多野做∼仲要係幾樣幾樣咁∼慌死我會悶,定慌死我無野做呢∼!?
其他既同事走左去3樓,做咩?打機囉∼佢地有叫我架∼但係好唔好彩,次次當我想出去既時候,都會俾人叫住我,叫我幫佢整d野先喎∼!唉∼改野咋∼自己唔識改咩!∼好衰架∼無得玩啦!@-@"
今日睇完無線播既──→「MVP情人」
其實我一早就睇晒架啦呢套台劇,好touching!
點解我會睇?都係咁啱睇到其中一集,見好似都ok咁,咁咪睇囉∼雖然,套劇d演員唔係個個都好紅,但係個劇本都唔錯呀∼我個次睇完個集之後,就即刻搵左呢套劇,晚晚都睇兩至三集先肯訓,不過第二日起身隻眼就腫到好似隻雞蛋咁,點解?因為太感人,我忍唔到,喊到咁,再加上又夜訓喎,所以咪咁囉∼仲好記得個時d同事都成日笑我架∼鬼咩∼隻眼腫成咁∼哈哈
今日再睇返個結局,都依然忍唔住喊左出來∼唉!我真係渣!
睇完之後,我有個問題好想問既:係咪真係有人會願意等一個自己鍾意既人等咁耐,同為佢做好多野,咩都為左佢呢?
我都試過,但係我既結局並唔係同劇裡面一樣∼唉!
∼.∼.∼.∼.∼.∼.∼.∼.∼.∼.∼.∼.∼.∼.∼.∼.∼.∼.∼.∼.∼.∼.∼
其實,前兩日返工既時候,我又好似見到佢啦∼點解會咁?
既然你已經結左婚,咁我好應該將你忘記先至係架,但係,但係點解偏偏又要俾我見到你呢?你可唔可以係我既世界裡面消失呀?可以當係放過我嘛?咁落去真係會死架∼我知,我好明白已經過左好耐,但係我可以好坦白咁講你知,究竟點解會咁∼
我忘記唔到你,係因為你係我既初戀,係呀,我都知好白痴∼更因為我地已經拍左成4、5年拖∼我真係仲未能夠忘記你,我已經好努力∼但係點解每次我差唔多忘記你既時候,你都會出現呢?
我真係唔明∼你傷完我一次又一次,仲一次離譜過一次,理應我係好憎你好恨你先至係架∼點解會咁架∼!
係你令到我好憎自己,點解我仲要咁∼我真係白痴到無人有∼!
諗起個次你拖住個女仔同我講既野∼我真係好想死∼上次死唔去,真係執返身彩!∼我其實一路都知道你出面有第二個,係我一路唔認,諗住你會返來,但係點解?點解就偏偏俾我親眼見到喎?
我到而家都仲未忘記到你個日同我講既野囉∼
你攬住佢同我講:「咩姐∼玩下之嘛∼人地都有男朋友啦!唔鍾意咪返去囉,我玩厭左就會返來架啦!你理得我咁多姐∼!」
我喊住咁話:「咁我地返去啦,好唔好呀?」
你知唔知你點答我呀?
你話:「玩野呀?叫你走就走啦∼!你又唔夠人靚,又夠人溫柔體貼,你仲想我點呀?走啦你!」
係呀∼我認我係唔靚,唔溫柔,唔體貼,更自問唔係100分既女朋友∼但係我到今時今日都仲未知我究竟錯起邊囉∼係,我唔係滿分,但係我自問我都做足左我要做,同我應該做既野啦∼放學要幫你做功課,洗衫,煮飯,執屋同睇住你細佬∼應做既,我都已經做晒啦∼你重想我點?我錯係邊呀?不如你直接話俾我知啦∼
究竟我係你心中係值幾多分?
究竟我應該做d咩先可以忘記你呀?
係你,係你令到我唔再愛人,唔敢愛人,你甚至令我覺得我連愛人既資格都無∼!
|
| 刊登時間:2007-08-23 11:26 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 424 | 425 | 426 | 427 | 428 | 429 | 430 | 431 | 432 | 433 | ... | 470 | »
|