| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 5 月 6 日 星期六  |
...食...  |
尋晚打機打到好夜,攪到今朝成7點幾先訓,訓到2點鐘度,又俾電話嘈醒左!
咁無計啦∼即係夠鐘起身啦!
起左身之後,發覺今日熱左好多好多!本應約左人聽日一齊剪頭髮既,但係真係太熱啦∼好想去剪頭髮,但係又應成左爸爸陪佢食飯喎,咁點好呢?
對於呢個問題我都係唔知,於是我就去左沖涼,沖完涼簡直個人都舒服晒呀∼無咁熱!
到我再睇一睇鐘,原來已經成7點半啦∼咁點呢?
我選擇過左爸爸度先再剪頭髮,但當我過到去之後,我先至記得人地已經關左門,咁... ...即係剪唔成啦∼又要再等聽日,都唔知聽日係咪真係得先得架∼我咁大蒙!哈哈
剪唔成,就唯有陪爸爸食飯先啦,今次我地去左屋企樓下新開個間酒樓度食,順便諗住試埋菜,因為母親節又到啦嘛,加上媽咪又15號生日,所以諗住順便攪埋,但係當我地試完菜之後,發覺呢間野真係唔係好得,呢海鮮一d都唔新鮮,d片皮鴨又唔好食!
平時我食飯都會食蝦蟹同扇貝,因為我好鍾意食海鮮,但係今次個打扇貝我都只係食左一隻就無食啦∼原因係--->d扇貝唔夠新鮮,全部都係死既,蝦同蟹都一樣!片皮鴨二食,d片已經整得唔好食,但係都叫ok;到左個二食先好笑,擺到明個隻就唔係我地之前個隻鴨啦∼點解我咁肯定?好簡單,我地食既係片皮鴨二食,一食已經起晒佢d皮啦,但係到左二食既時候,個隻鴨居然仲有皮,仲唔係少少咁簡單,而係全部都有皮,係咪有少少攪笑呢?
雖然,我唔係咩食家,但係我爸爸佢係做海鮮批發既(我以前住西貢架嘛),又係做廚房,試問咁我又點會唔識食呢?
不過,呢d都係爸爸教既,佢成日都教我整野食架啦∼哈哈
|
| 刊登時間:2007-08-23 11:11 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 434 | 435 | 436 | 437 | 438 | 439 | 440 | 441 | 442 | 443 | ... | 470 | »
|