sleepyceci
暱稱: Sleepy Ceci
性別: 女
國家: 香港
地區: 北區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
還未遇見的, 不等如沒...
不要哭於你面前?!
...心的感覺...
...生日後記...
。。。船河第三擊。。...
文章分類
全部 (470)
The Day After。。。 (7)
...吃喝.玩樂... (16)
我的.你的.我們的 (9)
私の生活鎖碎事 (5)
私の家 (6)
私の情感世界 (91)
幸福の旅.台灣. (10)
神經廚子.入廚樂 (12)
電影.電視 (25)
未分類 (289)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 5 月 6 日  星期六   晴天


...食... 開心

尋晚打機打到好夜,攪到今朝成7點幾先訓,訓到2點鐘度,又俾電話嘈醒左!

咁無計啦∼即係夠鐘起身啦!

起左身之後,發覺今日熱左好多好多!本應約左人聽日一齊剪頭髮既,但係真係太熱啦∼好想去剪頭髮,但係又應成左爸爸陪佢食飯喎,咁點好呢?

對於呢個問題我都係唔知,於是我就去左沖涼,沖完涼簡直個人都舒服晒呀∼無咁熱!
到我再睇一睇鐘,原來已經成7點半啦∼咁點呢?
我選擇過左爸爸度先再剪頭髮,但當我過到去之後,我先至記得人地已經關左門,咁... ...即係剪唔成啦∼又要再等聽日,都唔知聽日係咪真係得先得架∼我咁大蒙!哈哈

剪唔成,就唯有陪爸爸食飯先啦,今次我地去左屋企樓下新開個間酒樓度食,順便諗住試埋菜,因為母親節又到啦嘛,加上媽咪又15號生日,所以諗住順便攪埋,但係當我地試完菜之後,發覺呢間野真係唔係好得,呢海鮮一d都唔新鮮,d片皮鴨又唔好食!
平時我食飯都會食蝦蟹同扇貝,因為我好鍾意食海鮮,但係今次個打扇貝我都只係食左一隻就無食啦∼原因係--->d扇貝唔夠新鮮,全部都係死既,蝦同蟹都一樣!片皮鴨二食,d片已經整得唔好食,但係都叫ok;到左個二食先好笑,擺到明個隻就唔係我地之前個隻鴨啦∼點解我咁肯定?好簡單,我地食既係片皮鴨二食,一食已經起晒佢d皮啦,但係到左二食既時候,個隻鴨居然仲有皮,仲唔係少少咁簡單,而係全部都有皮,係咪有少少攪笑呢?

雖然,我唔係咩食家,但係我爸爸佢係做海鮮批發既(我以前住西貢架嘛),又係做廚房,試問咁我又點會唔識食呢?
不過,呢d都係爸爸教既,佢成日都教我整野食架啦∼哈哈

刊登時間:2007-08-23 11:11 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]