sleepyceci
暱稱: Sleepy Ceci
性別: 女
國家: 香港
地區: 北區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
還未遇見的, 不等如沒...
不要哭於你面前?!
...心的感覺...
...生日後記...
。。。船河第三擊。。...
文章分類
全部 (470)
The Day After。。。 (7)
...吃喝.玩樂... (16)
我的.你的.我們的 (9)
私の生活鎖碎事 (5)
私の家 (6)
私の情感世界 (91)
幸福の旅.台灣. (10)
神經廚子.入廚樂 (12)
電影.電視 (25)
未分類 (289)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 5 月 2 日  星期二   晴天


...等... 愉快

好啦∼係時候講下今日既結果啦∼未講之前都要講下今日做過既先既!

今日,我好早就已經起左身(因為我都無咩點訓過),
咁我一返到公司就已經同老細攞假,明顯地,佢係唔想俾我放既,佢話d堂已經無人頂,唔夠人用,我聽到我都依然堅持要請,講真呀,呢個問題唔應該由我來解決囉,無人?咁你又唔諗下自己做過d咩!

好啦∼到左11點半,我好準時走左,我唔係去玩,而係去睇醫生,係呀,我又病左,今日仲要係去見工潻,睇完醫生先至知道今次要食既藥仲多過上次,有8種咁多呀∼仲有胃藥潻,咁大粒點食呀?

睇完醫生我去左同爸爸食野,我食左一碗---->雪菜肉絲米+熱可力

好味,食完野就食左d藥,個頭有d暈暈地,有d眼訓。不過我一陣仲要去見工,所以我唔可以謝既!

差唔多夠鐘,我就搭的士去左學校,去到就填表,跟住原來仲要做一個typing test,下,咁大整估呀?我至唔鍾意就係有個人企係我後面睇住我打野,我會有好大壓力架∼唔好玩啦!
唉!真係凶多吉少囉!不過點都要硬著頭皮做架啦,唔通掉頭走咁衰囡咩!好啦∼test就做完啦,咁就到面試啦bor∼呢一關我就唔驚,到差唔多見完,佢就話如果得既就會有第2次面試,我心諗,咁咪即係仲要等,咁好慘姐∼等喎!

唉,算啦∼都係唔好抱咁大希望好d!
哈哈∼做好今日咁咪算囉∼做咩仲要諗得咁複雜喎,係咪?

刊登時間:2007-08-23 11:08 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]