| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 7 月 5 日 星期三  |
...做/食...  |
今日返工返到我好無癮∼好唔想返工∼!
佢地個個都將d難頂又惡做既野俾晒我做∼
就好似今日晏晝咁,之前我一路負責開普通話面見既野架嘛,到左今日面見,安排工作個陣,佢地又叫我帶隊,話點名我熟佢地d名wo∼
係鬼∼!佢地緊係唔想啦,想係hall度嘆冷氣之嘛,鬼唔知咩∼!
咁都唔駛駛到盡呀嘛∼個hall係4樓,我要由地下帶d小朋友上去,仲唔止行一次咁大把,因為實有d家長遲架嘛∼
開頭個主任講得好好聽架,佢話:「咁佢兩個呢,就會係個hall度,咁我同你呢,就會落去下面帶d小朋友上來既∼!」
呵∼!我聽到都知咩事囉,即係又食豬頭骨囉∼
咁,個主任係有落去呀,第一次個次囉∼!
帶完第一次自己都留左係hall度啦,我諗住停一停先再落返去啦,點知佢就吹我快d落去∼
唉∼我足足行左成6、7次,唔計來回架∼
後來行左幾次,我已經好掹,都無話換下人既,天氣又熱wo∼又要行樓梯∼!
就連3樓個IT見到佢都話辛苦∼
行左咁多轉,我見好似無人要再上4樓,我就留左係地下,咁啱個IT又去買野飲,佢仲買埋我份,,佢呀,我話俾返錢佢,佢都話唔駛∼真係多謝晒,如果唔係,真係渴死,又或者熱死呀∼!
係WO∼我今日仲整左D意粉,拎左返去請佢地一齊食,佢地個個都話好食∼真係好開心∼!
佢地仲攪笑到話叫我去參加《美女廚房》WO∼最多特登去尖東試食俾分咁話WO∼!
哈哈∼咪玩啦∼!識煮野唔駛一定要上電視既∼好食先至最重要,另一樣最重要既就係要令食既人開心∼!
佢地仲叫我包佢地伙食WO∼唔好啦掛,玩咩∼!?!
佢地仲攪笑到「點菜」,點下次煮咩食一齊食WO∼
仲想話個個WEEK整一次野食添∼
哈哈∼真係呀∼!
|
| 刊登時間:2007-08-24 12:02 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 404 | 405 | 406 | 407 | 408 | 409 | 410 | 411 | 412 | 413 | ... | 470 | »
|