sleepyceci
暱稱: Sleepy Ceci
性別: 女
國家: 香港
地區: 北區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
還未遇見的, 不等如沒...
不要哭於你面前?!
...心的感覺...
...生日後記...
。。。船河第三擊。。...
文章分類
全部 (470)
The Day After。。。 (7)
...吃喝.玩樂... (16)
我的.你的.我們的 (9)
私の生活鎖碎事 (5)
私の家 (6)
私の情感世界 (91)
幸福の旅.台灣. (10)
神經廚子.入廚樂 (12)
電影.電視 (25)
未分類 (289)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 7 月 5 日  星期三   晴天


...做/食... 滿足

今日返工返到我好無癮∼好唔想返工∼!
佢地個個都將d難頂又惡做既野俾晒我做∼
就好似今日晏晝咁,之前我一路負責開普通話面見既野架嘛,到左今日面見,安排工作個陣,佢地又叫我帶隊,話點名我熟佢地d名wo∼
係鬼∼!佢地緊係唔想啦,想係hall度嘆冷氣之嘛,鬼唔知咩∼!
咁都唔駛駛到盡呀嘛∼個hall係4樓,我要由地下帶d小朋友上去,仲唔止行一次咁大把,因為實有d家長遲架嘛∼
開頭個主任講得好好聽架,佢話:「咁佢兩個呢,就會係個hall度,咁我同你呢,就會落去下面帶d小朋友上來既∼!」
呵∼!我聽到都知咩事囉,即係又食豬頭骨囉∼
咁,個主任係有落去呀,第一次個次囉∼!
帶完第一次自己都留左係hall度啦,我諗住停一停先再落返去啦,點知佢就吹我快d落去∼
唉∼我足足行左成6、7次,唔計來回架∼
後來行左幾次,我已經好掹,都無話換下人既,天氣又熱wo∼又要行樓梯∼!
就連3樓個IT見到佢都話辛苦∼
行左咁多轉,我見好似無人要再上4樓,我就留左係地下,咁啱個IT又去買野飲,佢仲買埋我份,,佢呀,我話俾返錢佢,佢都話唔駛∼真係多謝晒,如果唔係,真係渴死,又或者熱死呀∼!

係WO∼我今日仲整左D意粉,拎左返去請佢地一齊食,佢地個個都話好食∼真係好開心∼!
佢地仲攪笑到話叫我去參加《美女廚房》WO∼最多特登去尖東試食俾分咁話WO∼!
哈哈∼咪玩啦∼!識煮野唔駛一定要上電視既∼好食先至最重要,另一樣最重要既就係要令食既人開心∼!
佢地仲叫我包佢地伙食WO∼唔好啦掛,玩咩∼!?!
佢地仲攪笑到「點菜」,點下次煮咩食一齊食WO∼
仲想話個個WEEK整一次野食添∼
哈哈∼真係呀∼!

刊登時間:2007-08-24 12:02 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]