| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 5 月 24 日 星期三  |
...揀.愛...  |
今日無咩特別∼唔想諗野∼唔想寫野
我想既∼只係想發一場好夢!
我有好多野都好想做,但總係覺得我會做唔到,又或者做得唔夠好∼每次一諗到咁,我就好不其然咁不了了之就算∼
我想做既真係太多啦∼
我想:
為自己鍾意既人
→整生日蛋糕
→執屋
→煮飯
→洗衫
→等佢放工
→叫佢起身
等等...等等...
好多都想去為佢做,但係我就好似永遠都走唔出某人既影子一樣,都總係覺得自己會做唔到,唔夠謄再去試,再去搵∼
好怪呀∼呢種感覺,我唔識去講,亦唔識點去形容,我只係覺得自己太傻,因為我根本唔須要去咁做∼
我知,我亦好明白,但係我總係覺得咁,會令人覺得好疲累,好辛苦,我諗∼我唔適合去愛人,亦唔適合去拍拖∼
唉∼人生如此,我都唔知可以點囉∼灰.灰.灰.灰.灰.除左咁,我都諗唔到,好難去想像自己既將來,唔通真係要變成女強人?唔結婚?唔係啦掛∼呢種唔係我想要既野囉∼唉!
後記:
有一個人問我,如果我俾兩樣野你揀,你會揀邊樣呀?一定要揀架∼!
一.) 你同我拍拖
二.) 你做我女朋友
我聽完無講野∼我諗答案遲d先會有∼又或者唔會有
|
| 刊登時間:2007-08-23 11:33 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 421 | 422 | 423 | 424 | 425 | 426 | 427 | 428 | 429 | 430 | ... | 470 | »
|