sleepyceci
暱稱: Sleepy Ceci
性別: 女
國家: 香港
地區: 北區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
還未遇見的, 不等如沒...
不要哭於你面前?!
...心的感覺...
...生日後記...
。。。船河第三擊。。...
文章分類
全部 (470)
The Day After。。。 (7)
...吃喝.玩樂... (16)
我的.你的.我們的 (9)
私の生活鎖碎事 (5)
私の家 (6)
私の情感世界 (91)
幸福の旅.台灣. (10)
神經廚子.入廚樂 (12)
電影.電視 (25)
未分類 (289)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 5 月 24 日  星期三   晴天


...揀.愛... 開心

今日無咩特別∼唔想諗野∼唔想寫野

我想既∼只係想發一場好夢!

我有好多野都好想做,但總係覺得我會做唔到,又或者做得唔夠好∼每次一諗到咁,我就好不其然咁不了了之就算∼

我想做既真係太多啦∼

我想:

為自己鍾意既人

→整生日蛋糕
→執屋
→煮飯
→洗衫
→等佢放工
→叫佢起身
等等...等等...

好多都想去為佢做,但係我就好似永遠都走唔出某人既影子一樣,都總係覺得自己會做唔到,唔夠謄再去試,再去搵∼

好怪呀∼呢種感覺,我唔識去講,亦唔識點去形容,我只係覺得自己太傻,因為我根本唔須要去咁做∼

我知,我亦好明白,但係我總係覺得咁,會令人覺得好疲累,好辛苦,我諗∼我唔適合去愛人,亦唔適合去拍拖∼

唉∼人生如此,我都唔知可以點囉∼灰.灰.灰.灰.灰.除左咁,我都諗唔到,好難去想像自己既將來,唔通真係要變成女強人?唔結婚?唔係啦掛∼呢種唔係我想要既野囉∼唉!

後記:

有一個人問我,如果我俾兩樣野你揀,你會揀邊樣呀?一定要揀架∼!
一.) 你同我拍拖
二.) 你做我女朋友

我聽完無講野∼我諗答案遲d先會有∼又或者唔會有

刊登時間:2007-08-23 11:33 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]