| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 5 月 26 日 星期五  |
...衰格...  |
今日好忙呀∼哈哈
我同幾個同事(之前公司個幾個,而家做左fd囉)今日去左積金局同勞工處∼為乜?為啖氣囉∼哈哈
我地首先搭船船去左中環既積金局先,去到個度,我地就問左我地要問既野,之後個職員就叫我地問下銀行係咪真係有開強積金戶口,我地開頭個陣打左成10幾分鐘都仲未通,好彩最後都通左,咁我地幾個咪輪流問囉∼點知得我一個有開∼最好笑既係,明明我係05年3月21日入職既,個賤人就報我6月先入職,最最最離譜既係離職日囉∼明明係今個月既12號架嘛,點知佢離譜到報我05年8月離職添播∼真係當我死架?定當我透明先?
聽到之後真係想打爆佢個頭呀∼ >.<"
真係激死人啦∼正一死人頭∼
攪完一輪之後,我地連晏都未食就趕去沙田勞工處∼今次我地要追返我地d大假∼另外有同事就唔止啦∼
哈哈∼如果得既,佢都幾和味囉∼抵佢死,抵佢死∼哈哈
我地始終都係覺得呢d咁衰既人係耍受一d教訓先得既∼唔係點識大呀∼大學生
哈哈∼唔得啦∼諗起都想笑呀
我地係勞工處度已經排左期同佢同埋勞工處既人一齊面談∼日子係下個月既5號∼
爸爸俾架單車撞親∼攪到成隻手同膀頭都瘀晒∼
我真係好嬲囉∼點解d人可以咁踩單車架∼咁唔小心都得既∼
整親人連對唔住都唔講∼真係不知所謂∼俾我見到佢我實打巴佢,呢d啊爸啊媽唔教就我幫你教∼頂呀∼你自己都有老豆架∼
鬼唔望佢下次炒到飛起添呀∼
除左呢樣之外,屋企仲有一個傷兵,佢就係我細佬∼佢上星期日夜晚去波,仲俾人夾三文治,撞左落地,整斷韌帶,傷左膝頭哥,裂左∼
唉!話極都唔聽∼叫左夜晚唔好去踢波架啦∼已經唔係第一次架啦∼係咪真係要嚇死媽咪先得安樂∼正死仔包∼上次行得都執到啦∼叫你休息一年唔好踢∼又踢,咪攪成咁囉∼唉!
最擔心既都係媽咪同我姐∼又要睇住佢地∼
總之呢∼小心就最緊要啦!
|
| 刊登時間:2007-08-23 11:35 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 420 | 421 | 422 | 423 | 424 | 425 | 426 | 427 | 428 | 429 | ... | 470 | »
|