| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 6 月 17 日 星期六  |
...手指...  |
今朝好唔願意起身呀∼因為尋晚太夜訓啦∼成3、4點先訓,掛住整部ipod d野∼鬼咩,之前又摌左機∼!
今日雖然係返半晝,但係好忙囉∼做唔停手∼!d野一樣一樣咁跟住來∼有時仲幾樣一齊來∼而且個個都話急,攪到好似唔整唔得咁∼!所以我今日都遲左成半個鳻先走呀∼
攪到我約左爸爸都遲到添∼!
好彩爸爸都知道姐∼爸爸仲特登係等我個陣去左買我既至愛─>蟹,諗住整俾我食∼真係聽到都流口水呀∼!
因為今晚有人生日,會上來我度慶祝,所以我就要負責整左d野食∼就係鮮茄腸仔火腿肉醬意粉同埋香煎雞翼,最緊要就緊係唔少得我整既蛋糕啦∼!
好,講返爸爸先∼!
咁我一放左工呢,我就即刻快快步咁去搵爸爸,我知道佢早到左,所以我叫佢去超市買住野先∼!
跟住我就去超市搵佢,當我地買整晒d野之後,我地就返左屋企整理下d材料,跟住就緊係煮蟹啦∼爸爸話今次清蒸喎,咁會鮮味d∼好呀∼!
不過,今日聽講原來爸爸早幾日上左醫師,因為佢磨刀個陣唔小心界親隻手呀,仲流左好多血∼!
我聽到都好唔開心架∼我唔開心,係因為爸爸無講俾我知佢個日入左醫師∼另外,我又好擔心佢∼!
不過,算啦都過左啦,唯有叫佢下次小心d啦∼點知佢仲話∼好小事之嘛∼唉,俾佢激死∼!
當爸爸整完d蟹之後,我地就好快手同快口咁食呀食∼真係好味啦∼原汁原味∼!
點知,到我食到咁上下既時候∼>哎呀∼!我唔小心俾隻箝箝親呀∼成塊皮箝起左,攪到隻手指(今次係中指)即刻流血∼爸爸就話我,「隻蟹生個陣都叫你小心架啦,點知煮熟左你都會俾佢箝∼你都得囉∼!」>.<" 唉∼!我都唔想架∼就係因為咁,打字仲唔方便過上次∼上次食指都話可以就住唔用,但係中指有d難度喎∼淨係打呢篇日記都攪到我不自覺咁用左中指打左好幾次,真係痛到入心呀∼
唔得∼!我要小心d至得∼
係大約4點幾5點個陣,我收到媽咪既一個電話,佢話細佬返工切野個陣因為有人拍佢,所以唔小心切親自己隻手指∼攪到要入院∼唉∼!又會咁啱既,我又整親,啊細又整親,就連爸爸到整就隻手指∼點解呢?又會咁都有既∼!
正正因為咁,爸爸就趕住過去醫院睇細佬∼
我無去到,不過之後都打左電話俾佢,佢講得好得人驚囉∼佢話切左既個塊「皮」足足長1.5cm,厚5mm∼聽到都真係打冷震∼!個塊我諗都唔叫皮啦掛∼係肉之啱呀嘛∼咦∼!好嘔心呀∼!嘔∼
好啦∼唔好再講呢d野啦∼我頂唔順啦
講返個生日party先∼
d意粉同雞翼都清晒∼而個蛋糕呢∼嘻嘻
佢地話好好味呀∼個餅底同coffee慕士好match喎∼好好食
聽完真係好開心囉∼!
仲有個楊枝甘露佢地都話幾好,只係個底厚左d,呢個我都覺∼我下次要輕手d先得∼
而送俾爸爸既個個cake呢,爸爸話好鍾意,好好味喎∼不過佢都覺得個底厚左d囉都係∼哈哈∼
下次要努力∼細佬下個月生日,要再整俾佢先∼加油∼
|
| 刊登時間:2007-08-23 11:51 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 412 | 413 | 414 | 415 | 416 | 417 | 418 | 419 | 420 | 421 | ... | 470 | »
|