sleepyceci
暱稱: Sleepy Ceci
性別: 女
國家: 香港
地區: 北區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
還未遇見的, 不等如沒...
不要哭於你面前?!
...心的感覺...
...生日後記...
。。。船河第三擊。。...
文章分類
全部 (470)
The Day After。。。 (7)
...吃喝.玩樂... (16)
我的.你的.我們的 (9)
私の生活鎖碎事 (5)
私の家 (6)
私の情感世界 (91)
幸福の旅.台灣. (10)
神經廚子.入廚樂 (12)
電影.電視 (25)
未分類 (289)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 6 月 17 日  星期六   晴天


...手指... 傷心

今朝好唔願意起身呀∼因為尋晚太夜訓啦∼成3、4點先訓,掛住整部ipod d野∼鬼咩,之前又摌左機∼!
今日雖然係返半晝,但係好忙囉∼做唔停手∼!d野一樣一樣咁跟住來∼有時仲幾樣一齊來∼而且個個都話急,攪到好似唔整唔得咁∼!所以我今日都遲左成半個鳻先走呀∼
攪到我約左爸爸都遲到添∼!
好彩爸爸都知道姐∼爸爸仲特登係等我個陣去左買我既至愛─>蟹,諗住整俾我食∼真係聽到都流口水呀∼!

因為今晚有人生日,會上來我度慶祝,所以我就要負責整左d野食∼就係鮮茄腸仔火腿肉醬意粉同埋香煎雞翼,最緊要就緊係唔少得我整既蛋糕啦∼!

好,講返爸爸先∼!
咁我一放左工呢,我就即刻快快步咁去搵爸爸,我知道佢早到左,所以我叫佢去超市買住野先∼!
跟住我就去超市搵佢,當我地買整晒d野之後,我地就返左屋企整理下d材料,跟住就緊係煮蟹啦∼爸爸話今次清蒸喎,咁會鮮味d∼好呀∼!
不過,今日聽講原來爸爸早幾日上左醫師,因為佢磨刀個陣唔小心界親隻手呀,仲流左好多血∼!
我聽到都好唔開心架∼我唔開心,係因為爸爸無講俾我知佢個日入左醫師∼另外,我又好擔心佢∼!
不過,算啦都過左啦,唯有叫佢下次小心d啦∼點知佢仲話∼好小事之嘛∼唉,俾佢激死∼!
當爸爸整完d蟹之後,我地就好快手同快口咁食呀食∼真係好味啦∼原汁原味∼!
點知,到我食到咁上下既時候∼>哎呀∼!我唔小心俾隻箝箝親呀∼成塊皮箝起左,攪到隻手指(今次係中指)即刻流血∼爸爸就話我,「隻蟹生個陣都叫你小心架啦,點知煮熟左你都會俾佢箝∼你都得囉∼!」>.<" 唉∼!我都唔想架∼就係因為咁,打字仲唔方便過上次∼上次食指都話可以就住唔用,但係中指有d難度喎∼淨係打呢篇日記都攪到我不自覺咁用左中指打左好幾次,真係痛到入心呀∼

唔得∼!我要小心d至得∼
係大約4點幾5點個陣,我收到媽咪既一個電話,佢話細佬返工切野個陣因為有人拍佢,所以唔小心切親自己隻手指∼攪到要入院∼唉∼!又會咁啱既,我又整親,啊細又整親,就連爸爸到整就隻手指∼點解呢?又會咁都有既∼!
正正因為咁,爸爸就趕住過去醫院睇細佬∼
我無去到,不過之後都打左電話俾佢,佢講得好得人驚囉∼佢話切左既個塊「皮」足足長1.5cm,厚5mm∼聽到都真係打冷震∼!個塊我諗都唔叫皮啦掛∼係肉之啱呀嘛∼咦∼!好嘔心呀∼!嘔∼

好啦∼唔好再講呢d野啦∼我頂唔順啦
講返個生日party先∼
d意粉同雞翼都清晒∼而個蛋糕呢∼嘻嘻
佢地話好好味呀∼個餅底同coffee慕士好match喎∼好好食
聽完真係好開心囉∼!
仲有個楊枝甘露佢地都話幾好,只係個底厚左d,呢個我都覺∼我下次要輕手d先得∼
而送俾爸爸既個個cake呢,爸爸話好鍾意,好好味喎∼不過佢都覺得個底厚左d囉都係∼哈哈∼
下次要努力∼細佬下個月生日,要再整俾佢先∼加油∼

刊登時間:2007-08-23 11:51 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]