| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 8 月 2 日 星期三  |
...大食會...  |
今日返到公司我好努力咁做野∼不過我唔係成日都咁做野法∼!
只係係上畫∼!上畫∼!
到左晏畫食飯個陣,我地個個都表現得好興奮,因為今日我地會開大食會呀嘛∼!
不過今次呢個大食會係有一個特別既規定既,就係每一個來大食會食野既人都要自己煮或者帶一樣野食返來∼!
而我呢,今次就整左銀針粉∼
今次炒銀針粉我用左幾樣材料來炒∼有:叉燒、芽菜同火腿
今日既大食會足足有成十幾人一齊參與呀∼!
yeah∼!!!!!
今日既有好多不同種類既食物,真係各式各樣都有∼!
有姜蒽炒蟹、蕃茄洋蔥炒蛋、魚生、菜、銀針粉、三椒炒豬頸肉等等... ...食完野之後,仲有飯後甜品同生果∼!
食完野之後,我都無繼續工作,因為仲布d更緊要既野等緊我去做∼就係打機∼!!!!
哈哈∼之後我地幾個有NDS既同事全部都去晒打機∼!
而無NDS既呢都唔緊要,可以上網架嘛∼!
我地就係咁打,係咁打,一直打到放工∼!
哈哈∼
總之今日就真係開心到痺啦∼!
|
| 刊登時間:2007-08-24 12:27 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 393 | 394 | 395 | 396 | 397 | 398 | 399 | 400 | 401 | 402 | ... | 470 | »
|