| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 10 月 3 日 星期二  |
...黑仔事件...  |
今日好唔開心呀∼
總係d唔好既事都跟住我咁既∼!
返工見到d唔想見到既人已經不在話下啦∼!
點知d人仲當你無到∼!
真係有無攪錯∼?!
前排訂左既美術用品今日總於都到手啦∼!
哈哈∼真係開心∼!!
又可以繼續我既大作啦∼!呵呵∼!!
不過,係我開心過後又有唔好既事發生啦∼
就係落貨個個人交錯貨呀∼
有d少左,有d俾錯左∼
好彩既咪係部份都叫俾啱囉∼!
唉∼!
正正因為我訂既野來左,
所以今日就要拎住一箱大過A4箱既野返屋企啦∼
真係少d力都拎唔到∼
自問就真係要兩隻手先拎到啦∼
不過就真係黑開有條路囉∼
就係我返屋企既途中,俾人「咸豬手」呀∼
鳴...鳴...
有無攪錯呀∼死人頭
其實事情係咁既:
係我拎住一大箱野返緊屋企既時候,
因為箱野實在太重啦(對我來講)∼
所以我就用雙手拎啦∼
點知就咁啱行到天橋既時候,
有一個迎面而來既人特登由右邊靠過來我行緊既方向,
佢仲用手臂撞我,好彩大家都只係手臂撞手臂∼
但係點知佢一個反手就打左我個hip一下∼!!
跟住佢就走左啦∼
鳴...鳴...
發生件咁既事,真係好驚∼!
我怕再見到呢d人∼!!
點解我會黑得咁徹底架∼??
|
| 刊登時間:2007-09-02 07:37 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 383 | 384 | 385 | 386 | 387 | 388 | 389 | 390 | 391 | 392 | ... | 470 | »
|