| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 8 月 31 日 星期四  |
...名牌.化妝...  |
名牌?
呢樣野似乎同我好似扯唔上d咩關係∼
我同大多做女仔有d唔同(自己覺得),唔會買/追求名牌∼!
甚至乎連有咩「名牌子」既名都唔多知,知既,都只係見得多/聽得多先知∼!
有時甚至乎會俾自己d男仔既朋友笑我∼佢地覺得我唔多似一個女仔,就連性格都唔似∼所鍾意既野啦,扮靚又唔識,就連化妝都唔識∼!
講到化妝,有次就真係幾尷尬*∼話說個次有個主任叫我去幫d小朋友化妝,因為佢地一陣要出去比賽,點知我去到,個個化妝小姐就叫我幫去地畫眼線之類∼但係我就企左係度,因為我唔識,我同佢講,佢又唔信,乜唔俾人唔識既咩∼!!
個次真係好瘀,就連d女仔(小學5、6年級)都識∼
佢地仲話:唔緊要啦姐姐,你淨係幫佢地搽粉底囉∼!
真係...好瘀∼!!!!!
對於名牌,自己唔會追,亦唔會好「恨」要∼!
我覺得好無謂,唔知點解∼!
所以,有時d男仔笑我咩都買既時候,我就會答佢:個袋都成千啦,倒不如俾我食左佢仲好啦,真係食咩都得啦∼!買野,我就唔願俾$;不過如果食呢,多多都俾,只要好食就得∼!
哈哈∼呢個都係一d歪理來既∼!!!
睇來,我都係時候學下點做返一個真真正正既「女仔」啦∼哈哈
如果唔係,真係俾人笑死都似∼!!
|
| 刊登時間:2007-08-24 12:35 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 389 | 390 | 391 | 392 | 393 | 394 | 395 | 396 | 397 | 398 | ... | 470 | »
|