sleepyceci
暱稱: Sleepy Ceci
性別: 女
國家: 香港
地區: 北區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
還未遇見的, 不等如沒...
不要哭於你面前?!
...心的感覺...
...生日後記...
。。。船河第三擊。。...
文章分類
全部 (470)
The Day After。。。 (7)
...吃喝.玩樂... (16)
我的.你的.我們的 (9)
私の生活鎖碎事 (5)
私の家 (6)
私の情感世界 (91)
幸福の旅.台灣. (10)
神經廚子.入廚樂 (12)
電影.電視 (25)
未分類 (289)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 8 月 31 日  星期四   晴天


...名牌.化妝... 滿足

名牌?
呢樣野似乎同我好似扯唔上d咩關係∼
我同大多做女仔有d唔同(自己覺得),唔會買/追求名牌∼!
甚至乎連有咩「名牌子」既名都唔多知,知既,都只係見得多/聽得多先知∼!

有時甚至乎會俾自己d男仔既朋友笑我∼佢地覺得我唔多似一個女仔,就連性格都唔似∼所鍾意既野啦,扮靚又唔識,就連化妝都唔識∼!

講到化妝,有次就真係幾尷尬*∼話說個次有個主任叫我去幫d小朋友化妝,因為佢地一陣要出去比賽,點知我去到,個個化妝小姐就叫我幫去地畫眼線之類∼但係我就企左係度,因為我唔識,我同佢講,佢又唔信,乜唔俾人唔識既咩∼!!
個次真係好瘀,就連d女仔(小學5、6年級)都識∼
佢地仲話:唔緊要啦姐姐,你淨係幫佢地搽粉底囉∼!
真係...好瘀∼!!!!!

對於名牌,自己唔會追,亦唔會好「恨」要∼!
我覺得好無謂,唔知點解∼!
所以,有時d男仔笑我咩都買既時候,我就會答佢:個袋都成千啦,倒不如俾我食左佢仲好啦,真係食咩都得啦∼!買野,我就唔願俾$;不過如果食呢,多多都俾,只要好食就得∼!

哈哈∼呢個都係一d歪理來既∼!!!
睇來,我都係時候學下點做返一個真真正正既「女仔」啦∼哈哈
如果唔係,真係俾人笑死都似∼!!

刊登時間:2007-08-24 12:35 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]