| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 8 月 20 日 星期日  |
...偷得浮生半日閒...  |
今日好開心呀∼終於可以得閒返d可以同朋友仔出下街行下,睇下戲∼今日一次過睇左兩部戲呀∼!
第一部係:「死亡筆記」
係我未睇呢部戲之前,我身邊既同事都不停咁係度腸呢本漫畫,原本我都有諗住睇既,不過我又想睇左部戲先,結果都係無睇到∼
不過睇呢套戲個陣,我都有d惱惱地∼唔係因為部戲,係因為坐係我隔離個pair情侶,佢個女朋友由未開場到睇完都不停咁講,又不停咁同佢男友係度玩,同笑,真係好騷擾囉∼個下真係有個衝動想打巴佢∼!
不過,佢男友就無野既,都有叫唔好嘈,不過佢女友就真係唔多合作啦∼!
好似發左癲咁∼!!
第二部係:「加勒比海盜:決戰魔盜王」
呢部戲一上畫個陣我都已經好想睇架啦,不過又無時間,又無人約,所以咪無睇囉∼終於尋日都睇左∼!!!
都幾好睇呀,d特技做得幾好呀∼!!好得意∼!又好笑∼
個鬼船長好核突呀,好似隻八爪魚∼!!哈哈
睇完戲之後,女仔要做既就係shopping∼呢樣緊係唔少得啦
睇啱左一個puma既手袋,白色架∼!
我好鍾意呀,所以就想話買左佢,點知個sales話係最後一個∼連續行左幾間都係得返一個∼!好唔開心呀∼!!!!買唔到∼!
之後,我地就搭火車返屋企,係火車上面,我見到有個大約1幾多d既小朋友,佢好得意,我都望左佢一陣,佢公公知道,仲同BB講有個姐姐望住佢,個BB仲想走過來添呀∼不過俾媽咪抱住左,媽咪仲話BB曳曳,唔著鞋仔周圍走,仲輕輕力打左BB腳仔幾下,之後BB仲自己打自己腳仔話曳曳添呀∼!!
佢仲不停咁撩得玩∼!!個刻真係即刻想搵個人嫁左佢生返個B∼!!咁就幸福囉∼!
仲有一樣好開心既事要記載低既就係:
我已經儲夠印花換「百畝林」啦∼!!!!
|
| 刊登時間:2007-08-24 12:31 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 390 | 391 | 392 | 393 | 394 | 395 | 396 | 397 | 398 | 399 | ... | 470 | »
|