
沒看錯的話我畫的是 超死氣 綱...?
第一次畫 綱 的啦...就畫了筆記封面...XD
今日好得閒嘛
你睇我今日每頁筆記畫一幅畫就知...@@"
有興趣借比人睇都OK, 因為換咗之後正正常常的~
全本也是 家教 (當然有各科筆記...@@")
封面 綱
p1. 風 p.8 可樂 p.9 風 p.10 風 p.11 庫洛姆 (微1896意識@@") p.12 可樂+拉爾 p.13 露切 p.14 reborn +露切+風
大概是這樣...@@"
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
今朝
一大早起身
用5分鐘飲咗包紙包朱古力奶
之後溫咗陣書
返學~
一返去如花望住我
我問佢 "隻眼生錯地方啊?"
佢話 "眼神接觸"...
我一大朝同你 "眼神接觸" 我GE今日重有!!!???? @口@"""
之後同怡講咗一陣
佢將我畫比佢GE 藍波 貼在CLASSBOOK封面...@@"
同我本筆記一樣
好明顯的記號....XDDD
之後落去
一路串字一路畫
英文考得都OK
之後小息
同倩重逄~
我地5個玩到好癲~XDDDD
之後溫書
一路抄筆記一路每頁畫...@@"
我抄咗3頁
頁頁都有畫...@@"
通識今次OK啦...
之後食飯~
小息同怡為咗避如花走來走去...@@"
終於返倒課室啦...@@"
幫怡畫畫~
畫Arcobaleno們啊!!!XDDDDD
之後無啦啦出咗句關於如花GE名言
比如花知道咗重走過來
結果我鬧咗佢一餐...XDDD
佢扭咗兩扭就走咗... = ="
之後又溫書
抄咗一頁 (<畫咗大半頁@@"
之後做工作紙
之後忍唔到
無啦啦畫咗隻眼係封面...@@"
之後重忍唔住畫下去...@@"
比MISS WONG叫第一次...
之後唔夠5分鐘又繼續...@@"
又叫一次...@@"
之後忍到放學
一放學畫埋成幅 (見上圖@@")
前後用咗20分鐘(<計埋比MISS WONG 叫...@@")
同怡一起走~~