
今朝4點幾無啦啦起身畫的 瑪蒙
說實話我打算那這幅去投稿
同人組別 - 插畫大獎初中組- 單人物線畫系...@@"
希望趕得到稿啦...@@"
順帶同人短漫進度::

總算起完稿了...@@"
可拉天道...XDDDD
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
今日總算退咗燒
不過重係好暈...
又食咗粒頭痛藥+退燒藥+特效消炎...
重有咳藥水...
返學
返到去玲問我有冇事
我出唔到聲答佢...T口T
靈修
我睇果本書介紹香港文化
我睇到115頁囧咗... (家教 迷必看!!!)
寫住::
" 佛教有...... 天, 人, 修羅, 畜生, 餓鬼和地獄"
一眾 家教迷 有想起某人嗎...?
看下去更囧::
" 前......後六界又稱 [六道]..."
我囧了...完全囧了...
之後英文
完全昏迷狀態...
科學...
呆....
IT
整圖簽~
好易~XD
數學唔識
中文即場作文
遲D同柯南去信和
希望雪螢果日都得閒啦
佢話想去多次, 但唔知O唔OK...@@"
好開心咁過咗中文
LUNCH
冇胃口...
又開始頭痛...
之後怡同我講E兩日班上發生GE事
因為同我的好朋友有關
所以都有D擔心...
反備
狂咳...
想嘔...
好頭痛...
之後重要聽班會發UP風...
放學同怡, SOSO佢地去整陶瓷
主題大自然
唉...我本身上刻reborn上去的嘛...T口T
算, 刻咗隻狗仔~
刻完先覺得臉蛋刻得有點像reborn的臉蛋啦~XDDD
之後放學
返家食藥....