好耐冇見啦!!!
今日心情勁好!!!XDDDD
琴日自己死去亞洲遊戲展,
本身想只係即場買"少少" 封魔幻想 的精品 (封魔幻想 ONLINE GAME化!!!)<應緩中^ ^
最後竟然買咗$204 !?
唔單只有封測賬號
重拎倒今日 力奇老師 的簽名會籌!!!???XDDDDD
萬歲!!!!XDDDD
今日再過去,
踫到 南,
南 都拎倒簽名籌!!!???
重係最後一個TIM!!!???XDDDD
結果一齊去 XDDDD
力奇老師畫畫超快啊!!!!!!XXDDD
原稿都唔洗起!!!???
3-5分鐘就一幅,
重要係有咩要求都畫倒TIM!!!!XDDD (見到前面果個叫他畫 明仔玩YOYO!!????)
到某犬啦!!!
想都唔想就叫 力奇老師 畫 銀嵐 !!!!!XDDDDD
銀嵐わ大好き !!!XDDDD (某貓: 重咩打日文!?) (某犬翻譯: "最鍾意 銀嵐 !!!XDDDD"
力奇老師 真係超勁啊!!!XDDD
5分鐘唔洗起稿就畫完!!!??? (比我一定唔得)
重畫到 銀嵐 咁帥!!!!
勁開心呀!!!XDDD
等埋 南 先~~~
比我古中咗
佢真係叫 力奇老師 畫 光弦!!!!XDDD
證明我哋都唔係"主角萌"XDDD (雖然我都好萌 明仔 )
我話佢果幅勁可愛
佢話我果幅勁有型XDDDD
最後一齊返去(反正大家都冇人陪)
順便一齊買透明包書膠入咗佢XDDDD
回程 南 不停話 光弦 愈睇愈可愛, 超愛 力奇老師 (汗
其實佢係 光弦わ好きだぉか...? (汗 ( 某貓: 你又打日文!!!???) (某犬翻譯: "其實佢係鍾意 光弦 吧...?")
返到家
佢哋去曬買抽濕機@@"
我當然好好收藏 力奇老師 的簽名啦!!!XDDD
點都唔比某貓睇XDDD(某貓: 點解...)