今日
心情幾好
不過好眼訓
第一堂
數學
又轉班房
今次601
同怡,姚女人,肥豬排,我不是龜仔&自閉仔 一檯
我不是龜仔成堂同自閉仔講野
煩
之後音樂
睇片
睇"和你在一起"Wo
好悶
之後英文
考閱讀
KO∼
之後MiSs Ng話交OTWB
好彩出面果本真係我Ge
就同MiSs Ng講
"I can’t find my OTWB at home,
I think I had gived to you."
就咁拎返本野
之後基商
又測
最差果課
當然係唔識啦!
算
反思備課
社評
之後又留
怡坐係隔離
之後玩如花
將佢HoNeY份野放係佢度
之後如花咁樣

想嘔
好啦 6:00走
同怡&韻去食麥當當
好開心∼