_____________________________________________________________________________________________
呀犬tsz tsz繪日記 ((一日一繪更新中... <<Arcobaleno only
|
|
2009 年 5 月 27 日 星期三 
費SiR生日∼ |
|
今日
第一堂中文
一入106
就聽到某比人叫
"乳牛戰士"(轟
好好笑
之後煲冬瓜
好眼訓
之後宗教
亞SiR話我有進步
獎我去基督營
冇意思要去
又唔可以當面話唔去
上到502
比在張報名表姚女人
之後通識
悶
好啦
到LuNcH
開始準備費SiR生日會
係黑板寫
"生日快樂"之類的字
重差D比費SiR發現
用螢幕遮住(轟
食完LuNcH
MiSs WoNg為咗比時間我地
繼續準備
結果叫咗樓上個MiSs
客串拉走費SiR(汗
不過冇耐就折返了
之後23號就
用手遮住費SiR隻眼(哈
好好笑
之後搞定了
請費SiR入嚟
佢"哇"特好假(唉
算啦
佢好似都幾開心
食蛋糕
點解我果塊咁細(淚
難得係朱古力。。。(淚
之後放學
同倩,怡,韻
去食許留山同行街
行行下得返我同怡一齊返家
P。S。
今日都唔畫繪圖日記Lu。。。
因為比人叫我畫個
我都未睇過Ge野
畫小孩版又唔得。。。(某犬不會畫"大人"的。。。)
研究中。。。
∼-∼-∼-∼-∼-∼∼-∼-∼-∼-∼<本篇終>∼-∼-∼-∼-∼-∼∼-∼-∼-∼-∼
|
|
[ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
« | 181 | 182 | 183 | 184 | 185 | 186 | 187 | 188 | 189 | 190 | ... | 196 | » |