_____________________________________________________________________________________________
呀犬tsz tsz繪日記 ((一日一繪更新中... <<Arcobaleno only
|
|
2009 年 5 月 25 日 星期一 
落雨Ge時間啱啱好∼唔洗跑山Lu∼(轟 |
|
今日真係好"正常"
先先係靈修
睇英文書
傻下傻下咁借返之前睇過果本書
好傻仔
之後科學堂
坐我隔離果個
一路扭屁股
一路整D怪聲
重係到狂叫[SaShImI!](汗
精神科病人?????
之後實驗
有我睇冇分做(淚
不過反正係搵最好Ge溶劑
冇咩好玩
之後數學
好眼訓
見到D數字眼皮就勁重
我都唔想
小息∼∼∼∼
落雨落得啱啱好
PE堂
熱身唔洗跑圈
又唔洗去跑山
玩閃避球
最後電腦堂
整P0WeRPi0nT
好EaSy
中學重教E D野
真係好悶
之後LuNcH
反思備課
唔記得買數學反思備課冊
周圍問人借(汗
之後都係留係學校
6:00
同關詩韻一齊返家∼
∼-∼-∼-∼-∼-∼∼-∼-∼-∼-∼<本篇終>∼-∼-∼-∼-∼-∼∼-∼-∼-∼-∼
|
|
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
« | 183 | 184 | 185 | 186 | 187 | 188 | 189 | 190 | 191 | 192 | ... | 196 | » |