_____________________________________________________________________________________________
呀犬tsz tsz繪日記 ((一日一繪更新中... <<Arcobaleno only
|
|
2009 年 5 月 26 日 星期二 
無聊的一日∼ |
|
今日
好無聊(炸
第一堂中文
說話評估
比亞SiR話我講緊急口令(轟
好無奈
之後音樂
又考
唱歌Or樂器
我地班最大特色
PE科長彈電子結他!!!!
好厲害(汗
之後數學
代教罷工
又老師教返
不過數學中一的課程完曬Lu∼
不過都係要上數學(轟
溫書Wo
最後英文
阿邊個邊個抄科長篇作文
好傻仔
作文都抄
怕老師唔發現咁
結果比MiSs Ng鬧咗一大堂
之後反思備課
週會
講"六四"
好眼訓
之後
唔洗留底
同關詩韻去食麥當當同行街
5:15返家∼
P。S。
Bl0g又換音樂Lu∼
E D好聽D(都係地獄少女<轟)
最好聽係"藍染"(淨音樂∼)
有時間聽下啦∼
∼-∼-∼-∼-∼-∼∼-∼-∼-∼-∼<本篇終>∼-∼-∼-∼-∼-∼∼-∼-∼-∼-∼
|
|
[ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
« | 182 | 183 | 184 | 185 | 186 | 187 | 188 | 189 | 190 | 191 | ... | 196 | » |