| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 8 月 14 日 星期二  |
| 通告 |
分類: 未分類 |
岩岩同班(強勁)aH團既人打 3.3同4代 鳴門 佐助 攻唔到入我城比我爆翻轉頭
最後佢地死守 爆到紅血我開始攻唔到入去 直到一個鐘後都未攻到
重要的是 3.3用4代我唔出聲了 話左禁傳杖用左 無言 佢地用咁既組合都爆唔到我姐係冇用
大家下次仲有機會打一定叫你地既@@ 同埋我覺得
哈哈 依家人地團長話我串咀串佢團員呀 佢話我自己拎泥衰a_a
請問大家ah團既人係咪真係咁有品呢?自己知吧 仲知你地開左場玩唔想煩既 大可以踢ah既人出場
無謂再煩吧
|
|
|
sm_KIT 於 2007-08-15 08:58 PM 發表:
我走左先出泥爆咁叫win-.-
你地走左場我地爆個空城都唔洗30秒啦 如你團員所說
仲有我走場係食飯 做得出我認 我係爆唔入城 咁岩我要食飯 你話我輸咪就輸
跟本依家冇人嘈你唔洗係咁上我團網發表什麼廢話
到頭來依家多說話同串咀反而係你
|
|
|
sm_KIT 於 2007-08-15 08:56 PM 發表:
你話我輸咪係輸=.=
pen講既野幾時有正常過 我叫佢搵h野比我睇? 可笑
仲有 我唔想你上親泥講埋哂d廢話 所以我del你又唔可以?
我幾時有係你團網串過你 唔好屈我好波 關我咩事?
你幾好笑
|
|
|
垃圾 於 2007-08-15 04:20 PM 發表:
大老比你個佐佐d lv40-0到,屈到你個城la,點打呀,30炸,比我25-27同佢收la,d敏又勁,d eq又勁,如果你係我地,你win到我唔再係火影到入一次場,輸一次好閒姐,你味輸過呀,sh哥a_a.@_@佢地係個人物win左姐,2敏1力wo,點win呀,卡卡西又冇左招炸城技,叫左佢1挑1 la@@,人地2力,個2力仲要係屈tim,仲有個佐佐,你有得唔win@@?.比你係我地呀,你又會win到咩
|
|
|
殺戮_chi 於 2007-08-14 07:17 PM 發表:
...hi...kit...我係chi^^
見你打到咁激^^....我改唔到名...開左新人....你會見到我了
|
|
|
垃圾 於 2007-08-14 03:46 PM 發表:
得個佐佐攻又點做手基串我LO,叫你入青衣中華嘈呀,又唔撚入,淆@@?,唔攻,點唔攻呀串咀,比你WIN到又點,1打1好冇呀,死神有問你1打1,你唔打姐垃圾,仲要係到叫人垃圾
唔係個4待一早攻死左你LA,ON9仔,唔好係到嘈,入青衣屌我呀,笨柒
|
|
|
sm_KIT 於 2007-08-14 03:37 PM 發表:
哇
如果唔夠你既下忍打就唔會我個城一血都未扣過攻埋入佢地城啦可
你說話好有問題 人唔洗食飯? 我唔洗食野既可?係咪要同你地打到夜晚8點呀?
唔好話屈唔屈英 我冇話屈英 我話係3.3用4代鳴門都爆唔入我城 好心唔好串啦
殺左我地係咁(呵呵) 唔知邊個呢 姐係如果我比人串唔出聲 咁係傻仔呀可?好可惜我唔係傻仔 我比人串我係會串翻佢
要話我冇品你要教下自己團既人先 收埋d新仔咁串 你一定唔信嫁 你實話我串先既 你咁清楚我?你係我老母定我老豆?
有種既 你咪翻到泥香港搵我打lo 我一定同你玩嫁 你又認為你自己好有品?
照咁講你同我差唔多啦可 你問下ming以前同你玩過一場你講過d咩啦 幕月bb呢?人地唔比錢你就踢人啦
你惡霸?你講咩都係岩?
|
|