嘻嘻..
今日洛泥食飯,,
BB見到我系到笑^^`!
好開心牙..
BB記得我系邊戈牙>3<,,!
真系人見人愛,,乜人見到都愛,,
食完飯,,邐住同佢玩,,佢吾S0我W0,,曳爆..=]]
沙沙食完,,又同佢玩,,
佢婆婆走左去格泥拎飯盒..
佢吾見婆婆系到喊...T^T;;
跟住比我媽咪臭佢,,
我牙媽斬吾知咩構造..
甘快搞得掂佢= =`
-=-*我有我幾成就好喇,,
甘快2搞得掂戈BB笑^V^''
我媽抱住佢踢我-.-"
好HURT,,BB竟然系到笑我,,
=-=..玩得好內LU,,BB番屋企訓教豬LU,,
-------------------------------------------------------------
今日D時間好似慢咗N多緊...[除咗LUNCH*BB戈D時間..]
上堂超想訓...上上下發下白日夢..
傻傻地,,KAI KAI地甘...
1放學番泥..想訓不戈吾知點解上咗網..*
|