520`2碎生日快樂!`
哈*,,
今日都幾開心,,
我M仔有戈KAI子教我拍拖...
無聊=.=;;
跟住話佢黑帶..
好驚牙=}
都吾知系咪真...*
我都有FD黑帶...得佢咩-_-`
------------------------------
沙沙痴左線...我同痴埋1份=333=*
我地系到食咒..KAKA*
無無聊聊...痴癲線線...癲癲得得;;
我的本性*XP`
講令冇我份-3-V..
講柒我第1-V-`;;
-------------------------------
今日有少少呷醋=.=*
呵呵..好傻`
-3333-...
-------------------------------
今日系屋企都幾悶下-,-*
玩玩下跑,,吾想玩= =';;
吾知痴邊條線..
日日開M仔都見[佢]*..
見到[佢]*成日諗起D野...
想喊...當[佢]*朋友..[佢]*...
唉,,再諗我癲嫁LA`..
放戈我喇!*
旦願早日能忘記。
-------------------------
如果可以番到過去..當你冇識戈我..我冇識戈你,,*
若回憶可刪除,,把這痛苦刪去就好了..
|