驚驚牙,,爸媽分咗手..
今朝番學牙音同我講,,
如果爸媽真系分咗手,,
我同東都要分..
仲有佢同火都吾會好番..
聽完呢句野,,
我吾敢下決定..
因為岩岩先好番,,又甘樣分..
好似玩人甘,,
真心中意1戈人`緊系想同1齊`喇,,系咪?
我都吾會例外..
仲比人講我好中意佢甘-_-",,衰爆,,
佢地話我瞼紅..=..=*
分手信既下場..
變左喇,,!!*
牙爸[蚊]*寫咗愛既承諾比牙媽[諱]*
如果呢戈承諾守到既,,吾洗分開..
我睇戈喇,,好無奈>_<``
咩都牙爸[姐系老婆]大哂,,
哈哈!!,,勁哂``!
跟住放學上TSA;;
佢{蚊*},,竟然講
「我地吾分,,
你地都吾洗分,,
如果我地永遠1齊,,
你地都要牙,,」
我覺得...緣份..可以甘既咩,,
佢地有愛既承諾,,
我冇,,不戈我有約定>M<``
>3<``啜卜,,,
♥-||`` あ な た の や さ し さ を 占 領 す る``
♣;; た だ あ な た の 匂 い を 愛 す る ┐°+
〞﹍×"` 霸 佔 你 的 溫 柔 ,, 獨 愛 你 的 氣 味 *|]×
假若..緣分是那麼奇妙..
為何那麼多人不能1起?,,
願我們能1起>_<"`
愛你還是愛你,
離不開你身旁。
|