| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 10 月 25 日 星期四  |
| 今天我終於,,恨恨地流淚了,,想起了很多事*!° |
分類: 未分類 |
今日諗咗好多野..
我發現,,我1路以泥,,
都系連累人地既垃圾,,
我令人地吾可以開開心心系埋1齊...
好多人都話呢件事吾關我事,,;;
其實系我心中,,
跟本系關,,
我同佢睇洛去似朋友,,
淡了..怎回復到從前?
傷了就是傷了..
唯有時間改變1切..
將我拉洛水都冇用,,
如果蚊,,你仲中意你老公既話,,
你就吾好拎我同東既關系泥做藉口..
---------------------------
好多野做丫`T0DAY``..
又小測,,又多功課,,
我已經做得超快了,,
到咗放學都做哂,,
放咗學陪孫女買野..
佢買咗超多野,,
勁爆xP`
--------------------
番到屋企,,都好晏了,,
我就關腦喇..
跟住無幾內死人細佬番泥同我爭腦玩..
老母見我地爭腦,,就系到鬧我,,打咗我幾野,,
好撚痛L0R,,
我喊得好犀利,,同埋諗到好多野..
我覺得我就算系邊,,都比到麻煩人,,
雖然惰淡了,,
真正中意1戈人,,
我系吾會甘易放棄你段情..
呢段情,,佢比咗好多開心快樂既回憶我..
如無意外,,
呢段情,,可能系我出世到E+至開心既日子..
好多謝佢..1路以泥既照顧..關懷..愛護XD`
如果你吾愛我,,
我會放棄,,不戈呢段情永遠擺系我既心入面..
MYBE*,,我會等你1世,,
到你有真正中意既人,,結埋婚,,
我真真正正放棄..吾會後悔-3-,,
幾好,,呵呵*;;
>_<..
希望與你同共生生世世!!*
為你辛苦,,永遠滴值得!]‵
|
|