完來喊甘內,,
可以諗番好多好多既野,,
真系從未試戈,,
全部都系系2005年7月9號,,開始..
想起了他[諾*]怎對我,,我的自暴自棄..
愈喊愈犀利..
呵..難道我真的沒人快樂滴回憶?
不,,
我開始學會忘記1戈傷害我很深滴人,,
身邊滴人竟作佢泥開玩笑..
慢慢我開始習慣了..
或者呢D叫系痛苦中既成長``
KAI KAI地既我,,*
諗咗N多飯設性既野,
搞到愈搞愈吾開心,,
正白痴豬ka`子,,
>_<..有老公仔既關心,,
好番少少喇xp*
〃為愛你而生┐為愛你而死*麻倉葉★°;;幹嘛哭
呢句野搞到幾開心,,
可能關心有時可以將傷心復原..
多謝,,老公xp`
-------------------------------------
講番學校,,
今日真系好似戈得好內,,
可能上D堂較悶喇..
同埋星5想早放,,
-W-;;有時無聊有時好笑,,
笑到仆街..
好GAP丫佢地..
笑死我L0R*``
嗚..*
旦系電腦小測吾合格..
差1分先合格丫..頂..!*
不戈算喇,,我都冇乜點溫書,,呢戈分數算吾錯喇..
---------------------
YA!*由聽日開始..電腦系房..
玩幾大聲都沒人鬧了..哈哈
幾時訓都冇人理,,=-=`
1戈字形容哂..正爆*!!!=]
|