=_=..
今朝起身差吾多9點-.-`
好懶丫我=0=``
起身玩陣腦..
竟然好乖甘去做HW*
奇蹟丫XP`
到咗10點9既時候..
打比我FD..剪頭髮*]]
到咗12幾幾..剪完番泥,,
好樣衰丫我-3-`
老公仔傻咗-口-``
樣柒都話令=.=*
有恩未報不算差,有仇不報正人渣。...;;哇
有恩未報不算差,有仇不報正人渣。...;;令牙
有恩未報不算差,有仇不報正人渣。...;;仆街令你乜咁
有恩未報不算差,有仇不報正人渣。...;;屌屌屌-_--------好令牙
有恩未報不算差,有仇不報正人渣。...;;失控-_
有恩未報不算差,有仇不報正人渣。...;;令到你媽媽認吾到wo
有恩未報不算差,有仇不報正人渣。...;;你奶媽的女兒太漂亮了吧 =
佢傻咗丫,,- -!
叫佢dE咗佢..
佢話要收藏..
- -!M0*奈L0R`
牙爸..同牙音聽日睇我真人剪成點丫聽日-.-"
驚!NG..我怕客死人都似-0-``
|