還會囍歡你嗎?!*..
不可能了..
你就算幾令仔
我都吾會中意你l0r..*
哈..
你傷戈我嫁...
我仲記得..
你比我既感覺系..
中意你系錯既*!
吾系咩...
我當你寶..你當我草..
付出既愛..得到既系咩?
我自問我冇對你吾住..
你叫我陪你傾計,,
有邊次冇同你傾..
呵..
我叫你既..
你咩都吾肯..我都算l0r..
直至分戈日..我真系好憎自己甘..
軟弱..
都系你傷成我甘既..
你有你開心,,
我有我傷心..
何時你有關心戈我?
到咗E+..
你竟然甘講..
ah『諾』;;你想唔想睇我張相-.-睇左我怕你中意我bo
ah『諾』;;有冇中意我na?
有冇無聊D..兒嬉咗?
-----------------------------
MISS今日冇番..
等我溫咗甘內書..
膠爆..*
|