| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 11 月 13 日 星期二  |
| ♡,.- 考試*﹢..CHINESE``ζ° |
分類: 未分類 |
溫習堂..溫都入到少少腦既..
不戈溫溫下h0*掛住老公仔..
考試,,,好少同佢傾計..
同佢傾計..好開心嫁Ma..
點會悶=3=..
記得有1`次..
佢識搵笑話比偶睇-3-..
笑:)
嘿嘿*!
傻了..
考作文寮死人..
又要用腦諗..
又要寫得快..
又要作得好..
幾難下..
都夠偶時間作哂..
作得好似好無聊..
屋企環境W0..
鬼吾無聊..
甘多戈..偶覺呢戈好寫渣..
跟住到小息..
溫戈"龍"..
上到去人地都開考-_-"
呢份READ!NG..
睇都覺得難..
又要用腦諗好多野..
明解佢講乜甘..
煩死人..
差D想吾做..
旦系吾知1定吾合格..
撞下都好丫Ma..
我諗呢乒都吾會好得去邊嫁LA..
好似哂時間去讀甘..
唉...冇眼睇..
食LUNCH!
食餅餅=0=..
食完去左溫習室..
第1次泥..
呢到好靜..
好岩人溫書..
香港有D甘靜既地方溫書..
真系正到冇得頂..
系到做左好內MATHS..
我諗今次應該好易喇D MATHS..
睇你會吾會計左其他野姐..
大約6點中..走佬*!
我同詩涵WALK!NG番屋企..
有益心心..又可以減肥..XP`
番到屋企玩電腦..
冇繼續做...
做左3戈中喇..
累死..
偶都幾早訓..
10點半訓喇..- -
MATHS`加油!*
|
|