| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 11 月 15 日 星期四  |
| ♡,.- 考試*﹢..PHY + BI0``ζ° |
分類: 未分類 |
溫習堂..睇番戈N0TE..
溫番書D野..
做下D題目..
第1次`1日內`同時`..考2樣重要既科目..
硬系驚喇..- -
是旦衰邊樣都冇得入理科..
我想入理丫..
天文系我既至艾@@!
覺得世事萬物千奇百怪..
變化多端..
S0..h0`中意..
PHY..份野覺得都幾0K既..
吾系好難..
只要明解1定識..
-3-\/!*
跟住系BI0..
記左好多野-~-!*
諗住佢出哂嫁Ma..
鬼知佢好玩野W0..!!
都0K既..
又系考思維..
夠時間做哂!..
我諗都0K既戈分數..
應該合格=0=*!
放學又去食LUNCH..
今日要考埋ENG 0RAL先去得溫習室..
1定冇位 0R 分開坐..
ENG 0RAL..啞左牙..
可能吾合格T^T!*
吾習慣甘考0RAL丫Ma..
系到啞左..
無奈*!
我諗A班比下面..
應該合格既..
+上我甘乖..
哈```..
考完去溫習室真系冇位AND分開坐..
得好少時間溫書渣..
我先讀CHEM先..
讀完都好晏..7點幾..
詩涵6點幾走左- -!!
番到屋企睇完老公..即溫書..
世史未讀戈..驚丫..
T^T..吾要吾合格..
溫到甘上下..去訓教..
諗住朝早記野勁丫Ma..
CHEM + HIST0RY 加油丫!*]
|
|