| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 11 月 19 日 星期一  |
| ♡,.- 考試*﹢..GE0G + C.H``ζ° |
分類: 未分類 |
溫習堂..- -
溫死喇..
鬼叫星6星日玩咩..
又吾溫書..
1溫溫2科..
成堂靜系溫C.H*
C.H考先丫MA..-"-
又多野讀..
考C.H戈時..
有D吾識做= =!'
我覺得好難做牙..
因為我吾識..
又冇溫書..
今次肥硬..
小息戈時..
系到狂溫GE0G..
好在小D我之前小測溫戈下書..
識D..吾洗溫得甘慘..
溫左D重點..
考GE0G時..
前面戈PART..
有幾題吾識做..= =!
後面戈0K喇..
以為吾夠時間做..
因為之前MISS驚我地吾夠時間做..
搞到我驚驚地甘..
好在夠姐..
吾系呢科又肥..
我諗呢科都有60幾既...
嘿..
詩涵溫甘多1定系E班第1喇..
我系A班..差D喇=[..
-----------------------
今日寫錯字..
仲要系無喇喇寫老公仔戈名名= =!*
同我FD講下..
又爆比我老公仔知..
老公仔知左H0`開心..
因為我系第1戈..
做劵寫佢名-.-"
我都想知點解=[..
比佢笑..嗚>/\<``
凍=東
------------------------
希望聽日EPA+ MATHS TSA 好番D喇!
同埋吾H0*寫錯字!!`
|
|