每次想同你傾電話你都吾系到,,
因為你1直都被緊我..
被緊我地之間既感覺..
哈..
我覺得,,你吾中意我,,
同我講,,
等我快d死心..
無謂拖拖拉拉..
甘樣有乜好,,
你1直比緊希望我,,
同時亦比緊失望我,,
你覺得甘樣好,,
你有冇諗戈我點丫?
我想同你好番又吾得,,
分手,,我怕你會變得更冷血..
對咩人咩事,,都愛理不理,,
如果話我緊張你,,
呢戈系事實,,
每日我都等緊你上線..
同我傾計..
旦系我知男仔好中意打機,.,
我自己少少地,,
你叫我做咩,,我都肯做,,
吾見你上,,
我就自然諗你去邊,,
驚你有咩事,,
旦系你吾見我,,
你會咩,,
呵..以前會,,
e+吾會丫ma,,
我系心中吾再重要,,
如草沒分別,,
是吧?
-------------------------------
打機打機and打機,,
同埋等人l0r*..
冇野做lu..呵..
睇公主小妹..
令我更憎d男仔..
有d男仔,,
明明中意戈女仔,,
編編吾認..
到戈女仔出聲話中意佢..
佢又吾理喇..
擺系戈心到,,
1直吾肯講,,
戈女仔11直為佢做事..
想佢開心d..
男既真系好自私..
真系當女仔系工人,,
為佢做事..
令戈女仔傷心,,
又系佢做既事,,
我真系吾明白..!
|