| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 11 月 28 日 星期三  |
| ↗◆﹡°×痛心的是,,,你不應該為我做傻事...,+°.`| |
分類: 未分類 |
今日慘得很- -"
唉唉,,*
D成績低得很NA..
HIST0RY;;61*!
CHINESE LISTENING;;12/29*!
吾合格丫,,心情低洛=.=`
平均分;;自己計有66點幾喇,,
食完飯戈堂,,好鬼火L0R..
朗誦節..關我柒事牙..
我普通話又吾系好..
又要我地班..聽日放學4點-6點番低..
背佢戈D普通話..
悶到死,,
我吾中意上普通話堂嫁..
由細到大都系甘..
上親系到讀讀讀..
冇第2樣喇..
0N撚9!*
音樂考試考得無奈...
我同戈男仔考..
唉..我柒的是..
1定低分L0R..
------------------------
嘻嘻,,上堂好掛住老公..
因為上中文堂..{即第1堂*}
佢無喇喇講戈東字..
搞到我掛住佢=___=`
諗起好多野-3-`
笑=0=``
-------------------------
番到屋企,,
發脾氣打人..
老公好衰吾比我打,,- -
幫我打死佢..
-_-`搞到我冇野玩,,
跟住老公知左我因為朗誦D野發脾氣,,
仲火上加油,,叫我加油,,
比佢激死,,
跟住我話我吾去,,整病自己都吾去!*
佢話,,你試下,,你整病自己,,我整病自己X2`
跟住我咪話N0,,
話埋會心痛嫁..
這是事實,,
真系吾想老公為自己病..
=3=``
S0我吾會亂泥,,
E+諗計推``
|
|