無聊+痛苦既1日..
中+英+數上齊..
英文聽得好留心..
識左吾少野,,
嘻嘻..希望下次考試呢科高分d喇..
中文仲系派卷..
派作文卷..
chinese writing;;55*!
文子好勁牙..69分..
作得超好..
有佢1半都好..
我戈孫都好..
不戈我冇甘中意佢..篇文..
雖然作得好好..
旦系我中意文子戈篇既風格..
嘿..
數學堂..悶死人牙..
d數學甘鬼易..
聽佢講戈10分中都明..
-_-`好悶訓l0r..
中史堂..夢遊..搵老公xp`
諗起同老公睇戲..
-3-``xp``
物理堂..聽書冇甘專心..
大致都明..
跟住上補課..
又聽英文喇..
不戈都0k既,,
冇"吹"睡我訓..
唉..上完都累死了..
跟住又要普通話朗誦..
背牙..讀牙..
格離班都有人奶野,,
希紋牙戈d喇..
全部都識..= =`
星1出去比賽..
讀到6點3戈字先放人- -`
上完數學之後..
吾洗上生物...ya..
甘証明到我冇中意戈牙sir..
我中意既人系我老公..
點會系甘..
牙sir甘令仔,,
絕對襯吾上我柒..
-__-`仲有我....吾會中意大我甘多既人..
=3=``老公先襯到我既..
--------------------------------
番到屋企..
老公同我講;;令女,,hi`
-___-"我覺得佢傻..
明明吾令比佢講到令..
佢仲話佢不嬲都傻..
哈...冇錯,,
佢傻既原因有d系因為我..
因為我為人瘋癲..+好傻..
=-=...到e+老公叫我訓..
【私聊】德川家康→ 小灰‵ 說:我
【私聊】德川家康→ 小灰‵ 說:依家命令你訓
小灰‵→『德川家康』說:點解- -
【私聊】德川家康→ 小灰‵ 說:無得解 我依家就系要你訓
小灰‵→『德川家康』說:=___="你吾話比我聽點解訓,,訓泥做咩
【私聊】德川家康→ 小灰‵ 說:我要同你一齊訓囉得未-
都吾知系咪真既,,不戈都系關心我姐..
訓-_-`
甜在我心`
|