| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 12 月 13 日 星期四  |
| ♥**×﹍無聊鬼;傻小憶。°°`]]+* |
分類: 未分類 |
番學好無聊..
仲想玩嫁ma我..
番學又累又想訓..
上英文堂...
Miss楊幫我地溫書..
同埋教D新野喇..
中文堂...
何SIR叫我地汁FILE准備家長日;
仲講埋會整張野比我媽睇,,驚-_______-"
跟住講書..
要我地背書...= =;
假期功課比埋我地..
數學堂..
做假期功課..
吾識做..
冇做,,發夢+睇MISS 同埋同學做數..
跟住食完飯...
世史...
教埋D戰爭戈D野極為無聊..
物理...
又比功課又教書..
D野都好明嫁NA..
可能以前聽戈下喇..
補課想訓..
- -;MISS楊話..
講1個中文比1蚊..
哈..好多人中招..-3-;
番到屋企......
老公番左好內..
我地冇講野...
我真想同佢講野..
旦系..我諗吾到講咩..
算喇..
如果佢想放手..
我冇所謂..
我想佢開心就得喇..
...................
佢突然話...
♥TuNg` x);;我很耐沒鍚過你吧
♥TuNg` x);;很不開心
我諗佢系咪玩我..
哈]],,不戈我笑得好甜..KAKA"*;
|
|