| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 12 月 14 日 星期五  |
| ◈`+白痴*gap班;°+ω |
分類: 未分類 |
好笑好好笑..
笑到傻左lu,,,
今日小測...
好難...吾識做..
跟住英文堂..
miss入泥5分中..
戈戈系到傾計..
miss問我地傾咩..
1戈話我比人整壞眼鏡..
1戈話校園電視台...
1戈話亂毛[本班其1男花名*]好蠢..
1戈傾踢油的野..
搞出好多gap..
哈]]*1大輪早笑kai人喇..
成堂英文堂諗野..
跟住miss叫我地作文..
跟住數學堂..
你明就想訓..
我小小明..都好眼訓..
我死頂聽miss呂講= ="
跟住生物..
miss陳..放完假番泥..
系到教書..
可能我本身識d喇..
上佢堂有少少發夢..
跟住epa,,
李sir算是慘了,,,
得1堂教我地書..
教得好快下..
仲送聖誕功課--epa作業..
無奈!nG`
我有點想殺佢..
比甘多..吾洗玩牙..!!
跟住中文...
牙SIR叫我地作句..
叫我地功課戈D喇..
LAST,,班主任堂..
汁野家長日=大家的死期..*
N多野比牙媽睇,,
死喇死喇.
好在有D吾洗姐..
去死喇..
-----------------
番到屋企...
老公系到..同佢傾下計..
哈,,少少的1句話..
|
|