| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 12 月 21 日 星期五  |
| *,||--*!,聖誕聯歡﹉× |
分類: 未分類 |
聖誕聯歡..戈戈都甘開心..
有野食aH`=]
正爆..
緊系喇..
今次吾洗自己出錢..
潘SIR出500資助我地買野食..
哈..講系泥就痴線..
56包紙包野飲..
10支汽水..
其他野食..
總之多到食吾哂..
好飽牙-VVV-"...
戈戈都食得好飽..=]
嘻...`
我都拎左D野飲野食比我細佬..
=VVV=;
跟住去禮堂敬師同興祝..
班班都整得好令丫D野..
不戈吾夠我地班令-W-;
我地送埋比MISS楊嫁..
3戈班主任..
夠我地正嗎?
呵...
MISS呂送花+卡..
勞SIR送足球+卡..
MISS楊送模型+卡..
我地好有意思嫁,,-3-..
跟住成班上去唱歌-
愛是不保留
...
比人推去前面唱..
好挑牙..
仲好魚喇..
都吾系好識唱..
陰公。
唱埋聖誕歌洛台..
睇一夜sinG既其中。
好鬼正牙=____=`
放學番屋企..
放低D野..
玩陣電腦..
跟住又番去1夜SINg`光..
初頭都0k既..
跟住有戈f.1既白痴仔唱左帝女花..
搞到我有點反胃..
仲想嘔..
好左洗手間被..
好銀挑l0r..
都吾明佢點入決賽..
想殺人咩..
知自己把聲點就吾好上喇..吾該..
我自己都有自知之明都冇玩呢d野喇..
跟住番去聽...
到左差吾多走佬既半戈中前..
整埋d卡衷歌搞到我想死lr..
白痴到死..
搞到我吾知自己幾碎l0r..
作嘔,,,
跟住睇一夜sinG`光老師片..
笑到仆街..
KAI,,KAI好搞野丫..
哈哈,,笑到吾知點..
跟住番屋企..
食野+玩..
------------------
老公叫我打比佢..
我吾敢打..
沙聲丫..
鬼叫我去左一夜SING光咩..
哎到沙哂..
-33333-V算喇..
不戈佢都吾知發咩火..
好鬼惡..
我系佢老婆泥嫁,,甘惡做咩W0!,,
系有少嬲佢嫁..
|
|