-`]除了想你`掛你`愛你`..實在不知還可以做什麼!*
呢句野..正合我心意-3-..
早戈老公起身..
吾見佢真慘..-/\-
平安夜...想佢陪我..
到佢醒戈時..
到我訓...,
我細佬邊玩跑..
邊發火..0n的...
我牙..玩太鼓..打爆機= ="
勁牙..哈哈..
到左9點幾..
佢同我講..
佢又去網巴喇..
而我..
又系自己1戈倒數聖誕..
哈..
有時1戈人也不錯吧..