呵..不明白..
我是多麼傻..
每天只會等你..
無論你未起身..
搵野食..
總是我在等你..
曾己何時..
我又系等緊1`個人..
戈戈人的確好傷我既心..
令我對愛情有另1`種睇法..
討厭了等人...
為了你..再次等..
你又比戈D咩答案我..
-------------------------
玩玩..訓訓..
又是我的1`天..
沒了你..何來快樂..
的確你系我身邊..
旦系我沒有快樂..
你..在理會你的朋友..
我?永是孤獨的那1`個..
朋友問我..
我簡你定麟..?
好吾明..我同麟玩..
跟本我吾中意佢..
旦系我中意你牙..
你知吾知...
若不知..可能系我做得不好了..
只停留你的朋友級別..
若知..為何你要這樣對我..
我好辛苦牙..!
我好想系你身邊牙..
對吾住..我真系忍吾住喊..
記得你吾比我喊..
可是..我真的忍不住我的.....
|