倒數新的1`年..
回憶我這年..
得戈什麼?
失戈什麼?
呵...我失的記憶回來了..
2006年12月31..
某某說的那1`番話..
令我開始哭了..
為何今天要見到你上msn`
我很討厭你..
系非常..
你知道嗎?
我不想哭的...是你...是你...
令我如何哭....
睡了1整天`
我傻了..傻了..
我不知道..
我..不想知...也很想知..
瘋..
5...4...3...2...1
新的1年吧..
-----------------------------
好開心...
仲有人撐我...
我吾知佢系咪中意左我...
【私聊】波羅→ ◇小羽‵ 說:羽羽,.我唔會放棄你加.
我諗吾會中意我掛..嘿..
@v@牙哥`!!
|