DIARY SO SORRY!!打小左你!!真係sorry!!放低左你咁耐!!
考試成績出左喇!!唔合格左一科~但經過補考之後都pass左喇!!真係可喜可賀!!
最近個班主任因為辭職所以同學仔幫佢搞左個FAREWELL~因為farewell係要每人合20蚊...所以同學們為求達到唔蝕本..........食食食食食食食食~~~~~~~阿yan你真係蝕晒!!!!!!
刊登時間︰2007-03-31 12:46 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]