我都唔明點解會有人睇我的blog?我起初開這個blog係諗住,減輕下自己的壓力和唔開心,等自己開心d.或者講d印象難忘的事,在遲d看返都可以知道.
直到我打左blog,我都冇諗全會有人睇我個blog,但我發現有人睇我個blog,會回覆我安慰,我好開心可以與人傾訴.但我之後就唔係咁想比我d朋友睇我個blog,因為我唔想被人 知道我最近的心情是點,同知道哂我d野.雖然我之前比過佢地,但之後要我比我都冇過佢地.而且我覺得係佢地面前要好開心,我唔想因為我而令佢地苦惱.何況自己對於佢地對與錯的事,我都會好快忘記.與其讓佢地煩惱,不如讓佢地開心.
但若你們看到我個blog,好唔開心.我在這裡向你說對不起.因為我寫果時,只是根據自己心情,未想過會傷害到你.現在我唔會唔想被你地睇,但你地知道就好啦~可以在這留言比我,但我唔想你親自問我.始終打出黎,好過問我.何況你問我,我就都唔會答你.
.
|