snow9108
暱稱: __/|* 雪兒`♀
性別: 女
國家: 香港
地區: 南區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
無奈的冬日美食節
2009-10-19
2009-04-10
2009-03-11
2009-02-28
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
2008 年 7 月 29 日  星期二  


分類: 未分類

距離會考仲有7,8個月,我到現在仲諗緊我的夢是咩,想做咩.因為我覺得諗到這些可能有動力讀書.但我現在只想到家人在我身邊不停講你讀到書,我對好有信心...這些說話總給我無形的壓力.

我諗緊係唔係又要戴上這個面具,但我不想再戴,由小戴到大,直到前幾年才放下一些.細個的時候,因為自己係中間個沒有理,總要做一些好的事,讓人稱讚,但都不開心.到左6,7歲就幫家人忙,因為家人係漁民,所以要幫手.個時不開心總是看海吹風,現在他們已經沒有做漁民,反而少左一個舒發的方法.

我由細到大的成績你不錯,但到前幾年我在不停想為何要這樣辛苦,自己都不快樂??之後我慢慢鬆懈下來,雖然成績沒有變差,但在其他地方都變左.一些開心的事情,只是輕輕一笑,再沒有理會.已經變得不積極,我雖然知道讀書係可以幫到自己的前途,但我覺得它是家人的夢不是我的夢.我唔想再戴上面具做人,我想知到自己想做d咩???

發表時間:2008-07-29 05:16 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]