今天放學後留校,因為要完成馬賽克作品。
之前我沒有提過,我們的組員包括我,yan,江江,杜兄,(他們兩人是yan的同學),
Jacqueline,(我班的),還有兩個1E的女孩子。(今天才知他們的名字,
楊xxand 馬xx,而且他兩今天才跟我們說話,之前他們一點也不理會我們)
這份作品必須要在今天完成(只有兩天的放學時間給我們),
上一次只是在板上畫了初形(而且還不是我們畫,是那兩個1E的女
孩子),......(閱讀全文)
連續放咗4日假,
聽日要返學啦!
唔想咁早起身>.<
不如我講下呢幾日我做咗d咩~
第一日就係到練戲劇科既稿,
因為係英文,
讀起上嚟有d唔順,
要+埋動作同語氣,
對依+既我嚟講真係有難度,
不過我會+油!
第二日既上午冇野做......(閱讀全文)
呢幾日真係好free,
功課唔多,
本身以為今日有quiz,
沉日就覺得好唔自在,
有d想溫,右有d唔想溫,
所以就只係溫咗一半,
跟住就無溫啦~
仲諗今次一定好差,
點知老師係堂上面就話下個星期先quiz,
開心到想大叫出來..(當然係無啦^^)
but 今日既功課到現在都未做曬......(閱讀全文)
派咗成績表既樣本,
成績我認為ok啦...
跟住落嚟個個星期會好happy,
頭個三日放半日,
而跟住最後個兩日就唔使返,
因為drama nite,
其實我都想去睇+,(仲想試下演出添,但係F1點會比做...)
但太晚啦,
成夜晚7:30先開始,
仲要係九龍...唉
不過我都仲有其他野搞下既......(閱讀全文)
呢兩日既測驗同默書右係好多=.="
琴日考數學test同中文默書,
今日係中文test同I.S. Dict
I.S.我真係好唔點
好多唔明呀
D 字右成日要查字典
有冇咩方法可以令I.S.好像數學咁咁容易入腦啊~
琴日終於嚟一次大調位,
之前一次只係調兩,三個
搞到我對住個個黃XX咁內
依+可以寧靜地讀書......(閱讀全文)