HI!超內冇打日記啦>.< 之前好忙,要考呈分試,TSA,中一分試, 上到中學之後功課多咗好多, 做到好晚呀@~@ 跟住第二日右會有測驗or默書, 雖然統一測驗過咗(成績好差:(退步咗好多...) 考試好快會再嚟(20日之後) 比我既感覺就係好像為咗測驗,考試嚟讀書咁, 好唔自在啊..