今日想同大家分享,所以就抽時間上嚟...
好多人都應該有睇,好好笑~
好意料之外地我有d唔捨得呢出戲,
開頭覺得有d無聊,但笑到好厲害,
睇下睇下就睇到大結局,係最尾個幾集就有意喜歡的感覺
雖然有d內容係比較敏感(即家長指引),但真的係好好笑
其實我又唔係幾想拍續集,
可能係想保留個種"獨一無二"既感覺掛~
無可否認的是我對錢嘉樂同阡陳鍵鋒產生咗好感~~
呢出戲可能係tvb最好的喜劇,原因就係就算係係困境都好好笑......(閱讀全文)
我仲有一樣野想講,
就係8月1日起我會閉關溫書,
很少開電腦啦~
龜龜曬黑了??????!!!!!!!!!!!!!!
龜說在沖繩玩了wake board(電動衝浪板)而曬黑的~
此是沖繩寫真,那時還好好的......
另外,這是jin 君沖繩寫真,
留鬍子................
講真,我真係唔係好鐘意這兩個look......(閱讀全文)
(圖片再上傳)
提到昨天(應該是前天)是CTKT的外景去了常崎,
天氣很好(見照片),
在長崎機場有巨大的拉麵的樣品(見照片),
之後市移動去五島列島享受新鮮食材(見照片),
是墨魚,請期待播出。
from:愛之絆
1.明天週二下午NTV的「miyane屋」聽說會有龜&仲間的舞台致意(大阪場?) 2.以下3個link有人寫今天下午16時的JUMP演唱會(橫濱Arena),龜是來賓,戴著黑棒球帽、墨鏡、白襯衫內搭黑T恤,說是與山田涼太在澀谷見到時被山田說「請來看」,就真的來看了 http://ameblo.jp/end-of-summer/entry-10307843747.html http://......(閱讀全文)