頂... 一個星期都冇見個 今日出來出得2個中都冇... 就走左 都唔知係咪掛住打機 唔理我.. 大家 如果你係我會點.3. 佢唔係日日出來架 要約佢係好難既事
老婆病了~ 本來今日同老婆出架>< 點知就.................. 之後都冇咩野做... 去人地到low...... 冇野打唔打la xD